מינויים

יו"ר חדשה ל-AMEC: "האדם המתאים ביותר, כבוד גדול"

האגודה הבינלאומית למדידה והערכה של תקשורת הכריזה על היו"ר הנכנסת החדשה של האגודה. הכניסה הרשמית לתפקיד נערכה בפסגה העולמית שעורכת החברה לתחום המדידה לשנת 2024, בסופיה 21-23 במאי, בה השתתפו אנשי תקשורת, אנשי יחסי ציבור, אנשי אקדמיה ואלה המעורבים בתעשיית המחקר והאנליטיקה
מערכת ice | 
ריינה לאזרובה (צילום יח"צ)
האגודה הבינלאומית למדידה והערכה של תקשורת (AMEC) הכריזה על היו"ר הנכנסת החדשה של האגודה. AMEC, הגוף המקצועי הגדול בעולם בתחום המודיעין והתובנות התקשורתיות, הודיע כי ריינה לאזרובה (Raina Lazarova), מייסדת שותפה של ארגון מודיעין התקשורת העולמי Ruepoint, תקבל את התפקיד לכהונה בת שנתיים החל ביוני 2024.
כיו"ר, ריינה לאזרובה תוביל את חבר המנהלים של AMEC כדי שימשיך למלא את משימתו להגדיר ולקדם את השיטות הטובות ביותר למדידה והערכה, מחקר, אנליטיקה, נתונים ותובנות בתחום התקשורת בנוף המשתנה במהירות. הכניסה הרשמית לתפקיד נערכה בפסגה העולמית של AMEC לתחום המדידה לשנת 2024, בסופיה 21-23 במאי, בה השתתפו באופן פיזי למעלה מ-200 אנשים, כולל אנשי תקשורת, אנשי יחסי ציבור, אנשי אקדמיה ואלה המעורבים בתעשיית המחקר והאנליטיקה.
היו"ר היוצא עסים סוד (Aseem Sood), מנכ"ל,  Impact Research and Measurement Pvt  אמר: "לאחר כהונה מוצלחת של שנתיים כיו"ר AMEC, אני שמח להעביר את מושכות ההנהגה לריינה לאזרובה. החזון והרעיונות החדשניים שלה הופכים אותה לאדם האידיאלי לפרק הבא של צמיחה והצלחה. אני בטוח שתחת הנהגתה, AMEC תמשיך לשגשג ולהשיג הישגים גדולים עוד יותר.
במהלך ישיבת הדירקטוריון האחרונה בסופיה, חבר המנהלים של AMEC התדיין וקבע את תחומי המיקוד המרכזיים והתוכנית האסטרטגית לשנתיים הקרובות. אמשיך להיות חבר מעורב בחבר המנהלים של AMEC, עם התמקדות מוגדרת בהובלת הפיתוח של לוח שנה לעריכה של מנהיגות מחשבתית עבור הדירקטוריון".
היו"ר הנבחרת החדשה, ריינה לזרובה, אמרה: "זהו כבוד גדול להיבחר ליו"ר מועצת המנהלים של AMEC. כגוף מוביל בתעשייה, נמשיך לקדם את היתרונות של מדידה והערכה של תקשורת, תוך מתן ערך לחברינו ולקהילת התקשורת המורחבת. הופעת הבינה המלאכותית הגנרטיבית פירושה שאנו נמצאים בתקופה מעניינת מאוד עבור מגזר התקשורת, ו- AMEC מכירה בתפקידה במתן מנהיגות מחשבתית ותמיכה למקצוע במינוף טכנולוגיות חדשות".
 
מנכ"לית AMEC, ג'והנה בורק (Johna Burke) הוסיפה, "יש לנו בחירות לדירקטוריון בינלאומי מדי שנה, מה שמבטיח שהחברים מעורבים ומיוצגים כאשר אנו שוקלים את היוזמות המורכבות והחשובות בתעשייה. רק פעם בשנתיים אנו עורכים בחירות מיוחדות לתפקיד היו"ר. אנו חוגגים את המנהיגות והתרומות של עסים כיו"ר ומקבלים בברכה את ריינה שהיא מהמובילות בקהילת AMEC".
ריינה כבר עובדת על שיתופי פעולה המאפשרים לחברי AMEC לנווט בין הידוע והלא ידוע במהלך השנתיים הקרובות כקולקטיב, כדי ללמוד אחד מהשני ולהפיק תועלת מהניסיון הגלובלי של האקו סיסטם הרחב ביותר בתעשיית מודיעין התקשורת". AMEC מייצגת קהילת חברים גלובלית של למעלה מ-200 ארגונים, כולל חברות ניטור וניתוח מדיה, סוכנויות יחסי ציבור ותקשורת, בעלי מותגים וחברות מחקרי שוק. לאגודה סניפים בארבע יבשות – EMEA, אסיה פסיפיק, צפון אמריקה ואמריקה הלטינית.
AMEC שואפת לתמוך בתעשיית התקשורת העולמית עם משאבים הדרכתיים בחינם והדרכה לשיטות עבודה מומלצות כיצד לתכנן, למדוד ולהעריך ביצועים כדי להעלות את הסטנדרטים ולקדם את הערך של יחסי ציבור ותקשורת ברחבי העולם. זהו הארגון המייסד של משאבי שיטות העבודה המומלצות המקובלים, המאומצים והמיושמים באופן בולט, כולל עקרונות ברצלונה (1.0, 2.0 ו- 3.0) ומסגרת ההערכה המשולבת (IEF) הנמצאת בשימוש גלובלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה