מינויים

יו"ר אאורה לשעבר ימונה לתפקיד הבכיר: "מומנטום של צמיחה"

חבר הכנסת לשעבר מיכאל קליינר ישמש יו"ר קבוצת דוד אזולאי. באמתחתו כהונה כיו"ר מועצת המנהלים של חברת עמידר וכדירקטור בחברת גזית גלוב. בבית המחוקקים שימש בין היתר מרכז הקואליציה בוועדת הכספים. הבעלים בירך: "סמוך ובטוח כי ניסיונו הרב יסייעו לנו בהשגת מטרות ויעדים"
מערכת ice | 
מיכאל קליינר (צילום יוטיוב/ ILTV Israel News)
קבוצת דוד אזולאי מכריזה היום (שני) כי המשפטן וחבר הכנסת לשעבר מיכאל קליינר ימונה ליו"ר החברה. לקליינר ניסיון עשיר בתחום הנדל"ן. הוא שימש בין היתר יו"ר מועצת המנהלים של חברת עמידר, יו"ר חברת אאורה ישראל, יו"ר בנק כרמל ודירקטור בחברת גזית גלוב.
קליינר אשר כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הליכוד במשך ארבע קדנציות שונות משנת 1982 ועד שנת 2003, הוא כיהן כמרכז הקואליציה בוועדת הכספים, יו"ר ועדת העלייה הקליטה, וחבר ועדת חוקה חוק ומשפט. עו"ד דוד אזולאי, בעלים של קבוצת דוד אזולאי בירך את קליינר: "הקבוצה נמצאת במומנטום של צמיחה וגדילה ואני סמוך ובטוח כי ניסיונו הרב של מיכאל קליינר בתחום הנדל"ן יסייע לנו בהשגת מטרות ויעדי הקבוצה".
קבוצת דוד אזולאי היא חברת בנייה ויזמות נדל"ן מהוותיקות בישראל. הקבוצה  פעילה משנת 2005 ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום ההתחדשות העירונית. לדברי החברה, לאורך שנות פעילותה הציבה סטנדרט של איכות וחדשנות בעולם הבנייה ויזמות הנדל"ן בישראל, וצברה מגוון הפרויקטים בכל רחבי הארץ ומהווים מודל לבנייה ברמה גבוהה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה