מינויים

אסותא מתחדשת: זה המינוי החדש בצמרת המרכזים הרפואיים

ד"ר שני ברוש היא בוגרת הטכניון ואוניברסיטת תל-אביב. בהודעה לעיתונות נמסר כי בכוונתה לקדם מצוינות מקצועית, חדשנות טכנולוגית ומחקר. המנכ"ל הגיב על המינוי החדש ומסר: "אנו סמוכים ובטוחים כי נסיונה העשיר והידע המקצועי שלה יתרמו רבות לאגף הרפואה ואני מאחל לה הצלחה"
מערכת ice | 
דוקטור שני ברוש (צילום יפעת יוגב)
עוד מינוי חדש בצמרת אסותא. ד"ר שני ברוש תעמוד בראש אגף הרפואה באסותא מרכזים רפואיים. לד"ר ברוש מעל 20 שנות ניסיון במערכת הבריאות, היא מומחית בתחום רפואת המשפחה ובמנהל רפואי. בהודעה שפורסמה לתקשורת היום (שני) הודיעה אסותא כי במהלך מילוי תפקידה ברוש צפויה לקדם מצוינות מקצועית, חדשנות טכנולוגית ומחקר.
ד"ר ברוש היא בוגרת הפקולטה לרפואה בטכניון ובעלת תואר שני במנהל עסקים במגמת ניהול מערכות בריאות באוניברסיטת תל-אביב. את התמחותה עשתה בשירותי בריאות כללית. ברוש עמדה בראש צוות רפואה בנציבות קבילות החיילים, כיהנה כסגנית ראש ענף הרפואה במחלקת שירותי הבריאות של חיל הרפואה. לאחר מכן שימשה כסגנית המנהלת של המרכז הרפואי "כרמל". 
ד"ר ברוש תחליף את ד"ר בלה עזריה, שמילאה את התפקיד במשך 11 שנים. עזריה תמשיך לעבוד בחברה כמנהלת תחום Medical Informatics. היא נשואה ואם לשני ילדים. ד"ר שני ברוש, ראש אגף רפואה הנכנסת, מסרה בהודעה לעיתונות: "אני נרגשת ונכנסת לתפקידי כראש אגף הרפואה מתוך תחושת שליחות ואחריות גדולה להמשיך לקיים ולקדם את העשייה היומיומית יוצאת הדופן בחתירה למצוינות רפואית ומתן טיפול רפואי איכותי, בטוח, מותאם אישי ואנושי לכל הבאים בשערינו". 
מנכ"ל אסותא מרכזים גידי לשץ מסר גם הוא: "אני מברך על מינויה של ד״ר שני ברוש לתפקיד ראש אגף רפואה ומאחל לה הצלחה רבה. ד"ר ברוש מביאה עימה ניסיון עשיר וידע מקצועי רב, שנצבר לאורך שנים בתפקידי מפתח. אנו סמוכים ובטוחים כי ניסיונה העשיר והידע המקצועי שלה יתרמו רבות לאגף הרפואה ואני מאחל לה הצלחה מרובה ועשייה פורה ומשמעותית. אנו מודים לד"ר בלה עזריה על תרומתה רבת השנים בהובלת אגף הרפואה במסירות ובמקצועיות, ומברכים אותה בשנים ארוכות של המשך פעילות ועשיה ברוכה, איתנו באסותא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה