מינויים

"לא ניתן למראות ה-7.10 לחזור": זה יו"ר ארגון הרבש"צים הנבחר

על רקע מאבקם של הרבש"צים להכרה ושיפור תנאי השכר, מונה יושב ראש חדש לארגון הארצי. גיל מימון, רבש"צ הישוב פצאל בבקעת הירדן, מונה לתפקיד יו"ר ארגון הרב"שצים הארצי. גיל מימון: "כעת אנו מחדשים את המאבק מול משרד הביטחון. הגיע הזמן שהרבש"צים יקבלו את המגיע להם ויפה שעה אחת קודם"

מערכת ice | 
גיל מיימון (צילום טנא תקשורת)
בעקבות מחדל ה-7 באוקטובר, החל מאבקם של כיתות הכוננות וארגון הרב"שצים הארצי מול הממשלה הנוכחית בנושא הקמת רשות ארצית שתאגד ותגדיר את סמכויותיהם אשר פזורות במספר גופים שונים: משרד הביטחון, צה"ל, הרשויות המקומיות והיישובים. 
ארגון הרב"שצים הארצי הודיע כי בימים הקרובים הוא מתכוון לחדש ולהעצים את המאבק לשיפור שכרם של רכזי הביטחון הפועלים להגנת יישובים בשגרה ובחירום. במסגרת המאמצים לשפר את תנאי הרבש"צים, הארגון מכריז כי אלו ידרשו מהממשלה כי מעתה הם יוגדרו כעובדי משרד הביטחון

במסגרת אותם מאמצים להכרה ושיפור תנאי הרבש"צים, אמש (ראשון) התקיימה ישיבת ועד בהסתדרות הלאומית ובמהלכה נבחר יושב ראש חדש לארגון הארצי. גיל מימון, רבש"צ הישוב פצאל בבקעת הירדן, מונה לתפקיד יו"ר ארגון הרב"שצים הארצי. מי שהתמנה לסגנו של יו"ר ארגון הרבש"צים הנכנס, הוא תומר אגיב. 
ביום חמישי הקרוב, מאבק הרבש"צים צפוי להחריף בעקבות דיון בעניינם שיזמה ההסתדרות הלאומית ויתקיים בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים. בעקבות כך, עשרות רבש"צים מעוטף עזה, מהצפון ומכל רחבי הארץ צפויים להגיע ולמחות על מצבם הקשה.
גיל מיימון, יו"ר ארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית, הודה על המינוי לתפקיד הבכיר וציין: "אני רוצה להודות לאיתי הופמן היו"ר היוצא על ההקרבה, המלחמה ההתחשבות וההתאמצות למען כלל הרבש"צים. כעת אנו מחדשים את המאבק מול משרד הבטחון.  לא ניתן למראות ה-7.10 לחזור. הגיע הזמן שהרבש"צים יקבלו את המגיע להם ויפה שעה אחת קודם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה