משפט

הרבש"צים בקריאה לגלנט: "קח אחריות, הגדר אותנו כבני אנוש"

הרבש"צים הגיעו כדי לעמוד לצידו של הרבש"ץ בדיון להארכת המעצר כפי שביקשה המשטרה. על פי החלטת בית המשפט, שוחרר הרבש"ץ למעצר בית. מדובר בניצחון גדול לרבש"ץ עלמה ולארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית
מערכת ice | 
יואב גלנט (צילום דוד כהן פלאש 90)
עשרות רבש"צים, החברים בארגון הרבש"צים הארצי מבית ההסתדרות הלאומית, הגיעו לדיון בנוגע לרבש"ץ היישוב עלמה עם תחילת הדיון בבית המשפט בקריית שמונה. הרבש"צים הגיעו כדי לעמוד לצידו של הרבש"ץ בדיון להארכת המעצר כפי שביקשה המשטרה. על פי החלטת בית המשפט, שוחרר הרבש"ץ למעצר בית. מדובר בניצחון גדול לרבש"ץ עלמה ולארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית.
איתי הופמן, יו"ר ארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית אמר: "עצוב שרבש"צים עומדים לדין למרות שביצעו את עבודתם נאמנה. אני קורא לשר הביטחון יואב גלנט, קח אחריות, הגדר אותנו כבני אנוש, עם תנאים וסמכויות הולמים".
אלי גל, מההסתדרות הלאומית מסר כי: "לא ייתכן כי רבש"ץ שיבצע את עבודתו כמצופה ממנו יקבל יחס וטיפול כאחרון העבריינים. רבש"ץ הינו הכתובת הראשונה והמיידית של כל התושבים ביישובו, הוא המענה המקצועי והמהיר ביותר בגזרה ולפעמים גם המענה היחיד. ההתנהלות השערורייתית של גורמי האכיפה אל מול רבש"ץ עלמה משמעותה שאין הגנה לתושבי הישובים וכי במקרה הבא של דיווח על חשוד בישוב תשובתו של הרבש"ץ תהיה תפנו למשטרה שתטפל. אנו נמשיך לעמוד לימין הרבש"צים ככל שנדרש".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה