מינויים

משרד עורכי הדין EBN מתרחב וממנה שותפה חדשה

המשרד בין המובילים בתחום המשפט המסחרי בישראל הודיע על מינויה של עו"ד הלית שמחוני כשותפה במחלקת דיני העובדה של הפירמה. שמחוני בעלת ניסיון עשיר בייצוג של מעסיקים מקומיים ובינלאומיים במגזר הפרטי והציבורי. בעברה המקצועי ייצגה את הסתדרות העובדים הכללית
מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
משרד עורכי הדין EBN (ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות'), בין המובילים בתחום המשפט המסחרי מרחיב את פעילות מחלקת דיני העבודה שלו. המשרד הודיע היום (ראשון) על מינויה של עו"ד הלית שמחוני כשותפה במחלקה זאת במטרה להגדיל את השירותים המוצעים עבור לקוחות המשרד.
שמחוני בעלת ניסיון עשיר בייצוג של מעסיקים מקומיים ובינלאומיים, במגזר הפרטי והציבורי. היא התמחתה ועבדה במשרדי עו"ד מובילים ובתפקידה הקודם הקימה וניהלה מחלקת דיני עבודה. בנוסף התמחתה בהליכי ליטיגציה מגוונים ומורכבים, בייצוג מול הרשויות, ביחסי עבודה קיבוציים וסכסוכי עבודה קיבוציים ובעברה המקצועי ייצגה גם את הסתדרות העובדים הכללית. כעת, שמחוני מייעצת ומלווה את לקוחותיה בעסקאות מסחריות בינלאומיות, עסקאות מיזוג ורכישה ושינוי מבני.

צילום: אייל טואג

דוני טולידאנו, שותף ומנהל משרד EBN מסר על המינוי: "אנו מברכים על הצטרפותה של הלית ובטוחים כי הניסיון והמומחיות שהיא מביאה יתרמו למשרד ולצמיחתו המתמשכת. מחלקת דיני עבודה שלנו מעמידה ליווי צמוד לחברות ישראליות ובינלאומיות, והצטרפותה של הלית היא צעד נוסף בהרחבת והעמקת תחומי המומחיות של המחלקה והמשרד".
כזכור, לפני כשנה מונה עו"ד ארז קמיניץ ממשרד עו"ד EBN ליועץ ללשכת שמאי המקרקעין בעינייני חקיקה ורגולציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה