מינויים

הפתעה בגן החיות התנ"כי: זו המנכ"לית החדשה שנבחרה

דיקרטוריון גן החיות התנ"כי בירושלים אישר: ד"ר סיגלית הרץ מנכ"לית גן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל
מערכת ice |  1
גן החיות התנכ"י (צילום פלאש 90/ אביר סולטן)
דירקטוריון גן החיות התנ"כי אישר בסוף השבוע האחרון את מינויה של ד"ר סיגלית הרץ למנכ"לית גן החיות התנ"כי. ד"ר הרץ, שצמחה בגן החיות, מחליפה בתפקיד את זיו איילון שפורש לגימלאות לאחר 5 שנות כהונה פוריות.
דירקטוריון גן החיות אישר ברוב קולות את מינויה של הד"ר סיגלית הרץ למנכ"לית גן החיות התנ"כי בירושלים ע"ש משפחת טיש. הרץ, שכיהנה במשך מעל ל-20 שנה כמנהלת השיווק של גן החיות ודוברת הגן, מחזיקה בדוקטורט בביולוגיה והובילה בשנים האחרונות את תכנית המנהיגות האקדמית "קיימה" מבית הקרן לירושלים, ניהלה את קשרי החוץ במוזיאון הטבע התנ"כי, הר-טוב והעבירה הרצאות בנושאי סביבה בטבע. את דרכה בגן החיות התנ"כי החלה בשנת 1998 כמדריכה בגן.

מנכ"לית גן החיות הנכנסת, ד"ר סיגלית הרץ: "זוהי עבורי זכות גדולה להמשיך את המורשת המפוארת של גן החיות והאקווריום ולהוביל אותו להמשך פיתוח ועשייה. התחושה היא של חזרה הביתה. יש לי אמון מוחלט בצוות המקצועי הנפלא, שעושה דברים נהדרים מדי יום בתחום שימור בעלי החיים, החינוך לשמירת טבע ואינספור מיזמים קהילתיים ירושלמים וישראלים בכלל".
עוד הוסיפה: "דווקא בתקופה הזו לגן ולאקווריום יש יכולת ריפוי והפגה משמעותיים. זהו מקום של אהבת אדם וטבע ואין סביבת עבודה יותר משמחת עבורי". ד"ר הרץ מחליפה את זיו איילון, שכיהן כמנכ"ל גן החיות והאקווריום מעל 5 שנים ופורש בימים אלה לגימלאות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השאלה החשובה היא: האם היא מתלבשת צנוע? (ל"ת)
    חרדי משתמט 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור