כסף וצרכנות

לילדים משעמם? מחירי הכרטיסים לגני חיות המובילים בישראל נחשפים

אוהבים חיות? רוצים לקחת את הילדים לבילוי בחיק הטבע? בדקנו עלויות של כרטיסי כנסיה לגני חיות מובחרים
מרק קגנסקי | 
קופות קפוצין לבנות (צילום באדיבות סוזן פרי)
חופש גדול, החגים ועננת שביתת המורים שמרחפת מעלינו, גורמים לחשוב - איך מעסיקים את הילדים? גם אם אין לכם ילדים, בילוי בגן חיות הוא בילוי נחמד, שובר שגרה, מחבר אותנו לטבע ומאפשר לראות ולהכיר חיות שרואים רק בטלוויזיה. בדקנו את כרטיסי הכניסה לחמישה גני חיות מובילים על פי האתר Tripadvisor: ספארי, חי כיף, גן החי בפתח תקווה, גן גורו בניר דוד ונגב זו שבבאר שבע.
בשביל להיכנס לספארי שברמת גן, תצטרכו לשלם 89 שקלים בקופה או 78 שקלים בהזמנה מראש באתר. בגן החי פתח תקווה, מחירי הכרטיסים הם 25 שקלים לכרטיס רגיל, 20 שקלים עבור אזרח ותיק\נכה\סטודנט או תושב פתח תקווה וכניסה לחיילים היא בחינם. בחי כיף בראשון לציון, המחיר לכרטיס רגיל הוא 50 שקלים, כרטיס משפחתי (החל מ3 אנשים) עולה 40 שקלים, כרטיס לתושב ראשון לציון עולה 30 שקלים וכרטיס עבור אזרח ותיק\נכה\חייל\סטודנט עולה 20 שקלים.
בגן גורו, גן חיות אוסטרליות שנמצא בניר דוד, מחיר הכרטיס בקופה הינו 60 שקלים, בהזמה מראש באתר 51 שקלים, עבור אזרח ותיק\חייל\סטודנט המחיר הוא 47 שקלים ותושבי בית שאן ועמק המעניינות ישלמו 44 שקלים על כרטיס. בנגב זו שבבאר שבע, כרטיס רגיל עולה 40 שקלים, כרטיס סטודנט\חייל\תושב באר שבע עולה 35 שקלים וכרטיס עבור אזרח ותיק או נכה עולה 30 שקלים. תיהנו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה