קריירה ולימודים

גן החיות התנכ"י נפרד בעצב: "גם התרופות לא הקלו"

הקרנף הידוע שלום מת בגיל 45 ובגן החיות ספדו לו: "שלום, שהגיע לגיל המופלג 45, החל לחוש ברע בשנה האחרונה. למרות המאמצים הרבים, הטיפולים הרפואיים והאהבה הגדולה שהרעיף עליו הצוות, הוא הוגדר כגריאטרי ומצבו הבריאותי המשיך להתדרדר"
מערכת ice |  5
הקרנף שלום (צילום רמי דגן, פייסבוק גן החיות התנ"כי בירושלים)
עצב גדול נפל על גן החיות התנכ"י בירושלים, כאשר אחד הקרנפים הכה מזוהים עם המקום הלך לעולמו. הקרנף שלו שהיה חלק מהנוף באטרקציה הירושלמית היה אחד מהכוכבים בו במשך 30 שנה ועתה נפרדים ממנו בעצב.
​בפוסט שעלה בפייסבוק של גן החיות נכתב: "התראות שלום. אנחנו כבר מתגעגעים. בצער רב אנו נפרדים היום משלום, הקרנף האהוב על כולם. שלום נולד בספארי ברמת-גן ביום חתימת הסכם השלום עם מצרים. הוא בישר לעולם שחר של יום חדש וזכה לשם המרגש והראוי- "שלום".

עוד נכתב: "שלום הגיע לגן החיות התנ"כי לפני כ-30 שנה וכבש את לבבות כולם עם התנהלותו האצילה ואופיו העדין. שלום הביא אושר רב לכל מי שזכה לראות ולעבוד אתו, ונוכחותו סייעה רבות בהעלאת המודעות בקרב המבקרים לחשיבות שימור הקרנף רחב- השפה, הנמצא בסכנת הכחדה חמורה.  לכל אורך שנות חייו חי שלום באחווה ורעות עם חבריו הרבים לתצוגה ונהנה מפעולות האימון וההעשרה שהכין לו צוות הטיפול".
לסיום הוסבר: "שלום, שהגיע לגיל המופלג 45, החל לחוש ברע בשנה האחרונה. למרות המאמצים הרבים, הטיפולים הרפואיים והאהבה הגדולה שהרעיף עליו הצוות, הוא הוגדר כגריאטרי ומצבו הבריאותי המשיך להתדרדר כך שגם התרופות לא הקלו עליו ולא התאפשרה לו איכות חיים הנחוצה לקרנף. תודה לך שלום על הזמן הקסום שבילית איתנו בגן, הצלחת לרגש ולשמח את כולנו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יאיר
    יאיר 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אוהבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב אותו
    סגור
  • 3.
    מה קורה
    מלך 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עושים עם חיה שמתה , מרק באחד המסעדות
    סגור
  • 2.
    להתראות שלום
    יעל 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באמת עצוב! תנחומי לצוות שהיה קשור אליו וללהקת הקרנפים!
    סגור
  • 1.
    עולם הפוך אותו שחושבים אותנו למטומטמים.היום זב דיקטטורה
    שאול 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היום זה דיקטטורה כשאנשים שלא נבחרו על ידי העם קובעים לנו את החיים והחוקים זה בטח לא דמוקרטיה. אז כנראה שבשיעור דמוקרטיה הם נרדמו הרופאים או שהיו חולים.... רצון העם זהו רצון העם גם אם זה לא מוצא חן בעיני מישהו אחר.. הרוב קובע. ולא נתפשר ולא נוותר גם במחיר שכולם יעופו מכאן ונבנה מדינה יהודית לתפארת . והשם יהיה איתנו ננצח בלי טייסים ובחי צבא גם ... יאללה עופו כבר כל הכוחי ועוצם ידי עאלק...
    סגור
  • לא מעניין
    Clay jensen 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה לעזעזל הקשר לכתבה????
    סגור