תיירות

קרנפים הסתערו על תיירים בספארי: צפו ברגעי האימה

ככל שהסרטון התקדם, כך גם הקרנף נצמד יותר ויותר אל הרכב, עד שהתחכך בצמיגים שלו, כך נמסר מארגון העיתונות של הודו. החיה ברחה מיד אל שטחי העשב לאחר שיצרה מגע עם המכונית
מערכת ice | 
קרנף הודי (צילום ויקיפדיה)
צילומי אימה תפסו קרנפים מסתערים לעבר תיירים שסיירו בספארי בהודו בתוך ג'יפ. הנהג של אותו הג'יפ, נאלץ להיות בשיאו, על מנת לגבור על היונקים הענקיים, במרוץ על החיים של התיירם. בקטע אחד שצולם ב-30 בדצמבר, נראה קרנף בעל קרן אחת רודף אחרי קבוצת תיירים בפארק הלאומי מנאס במדינת אסאם.
 
היונק המאסיבי, שיכול לרוץ במהירות של מעל 50 קמ"ש, רדף אחרי הרכב במשך כקילומטר. מבט שני של המרדף, מראה את התיירים מבוהלים בארגז של הג'יפ ועם מעט מאוד אמצעים כדי להגן על עצמם מפני החיה במשקל 3 טון. ניתן לשמוע את התיירים צורחים לנהג לנסוע מהר יותר, כאשר הקרנף מגיע במרחק של סנטימטרים בודדים מהרכב. לאחר כמה דקות מלחיצות, הקרנף ויתר ורץ לתוך השיחים. המרדף פורסם בטוויטר למחרת. החיה רדפה אחרי הג'יפ בדרך עפר פתוחה בפארק הלאומי קזירנגה, כ-150 קילומטרים מהפארק הלאומי מנאס. בהגה!" ניתן לשמוע את התיירים צועקים שוב ושוב, שמשמעותו בהודית "תזדרז!".
ככל שהסרטון התקדם, כך גם הקרנף נצמד יותר ויותר אל הרכב, עד שהתחכך בצמיגים שלו, כך נמסר מארגון העיתונות של הודו. החיה ברחה מיד אל שטחי העשב לאחר שיצרה מגע עם המכונית. התיירים הגיעו לבסוף למקום מבטחים, שם גילו סימנים של שיני החיה על הצמיג האחורי של הג'יפ. הרשויות חושדות שאולי המגע פצע את החיה וגרם לה לסגת. מרדפים כאלה הם נדירים עבור בעלי החיים - קרנפים בדרך כלל הופכים לתוקפניים רק אם הם מתגרים בהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה