תקשורת ומדיה

האקרים השתלטו על מסכי הקולנוע: "יהודים טיפשים! כולכם רוצחים"

האמת, מפחיד: האקרים תומכי חמאס פרצו הבוקר למערכת מסכי הפרסום של רשת בתי הקולנוע לב, והעלו מסרי נאצה ואיומים אנטישמיים. המסרים נכתבו בעברית עילגת. "יהודים טיפשים! כולכם רוצחי טרור. אתה פחדן. תיקח אחריות על מאות הילדים החפים מפשע שמתו בעזה. לא ניתן לך שלום אפילו בבתי הקולנוע", כך רשמו הפורצים

מערכת ice | 
סינמה סיטי ראשל"צ (צילום סיון פרג')
הבוקר (שלישי), האקרים טורקים תומכי חמאס פרצו למערכת האחראית על מסכי הפרסום של רשת בתי הקולנוע לב. על המסכים עלו מסרי נאצה ואיומים אשר נכתבו בעברית עילגת וכללו בין היתר איום להשמדת המדינה. 
"יהודים טיפשים! כולכם רוצחי טרור. אתה פחדן. אתה תיקח אחריות על מאות הילדים החפים מפשע שמתו בעזה. לא ניתן לך שלום אפילו בבתי הקולנוע שלנו, עד שיסתיימו מעשי הטבח שלכם. נשמיד את כולכם ונגביל את הגישה שלכם לאינטרנט ולשירותי בנקאות. אלוהים איתנו", כך נכתב על ידי קבוצת ההאקרים שקראו לעצמם בשם MeshSec. ליד המסרים הופיעו דגלי טורקיה.

מנכ"ל רשת לב, גיא שני, אמר ל"הארץ": מדובר במערכת חיצונית בלבד האחראית על הפרסום מחוץ לבתי קולנוע. האירוע טופל במהירות והסתיים בתוך כמה דקות".
נזכיר כי רק בתחילת חודש דצמבר האחרון, האקרים פרו-פלסטיניים פרצו לאתר צה"ל והצליחו לשתול שקופית אנטי-ישראלית. השקופית, כללה כיתוב בערבית שמפאר את המחבלים שביצעו את הטבח ב-7 לאוקטובר, וקראו להם להמשיך להילחם בישראל עד ש"פלסטין תשוחרר מהנהר לים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה