תקשורת ומדיה

אלמוג כהן באמירה מטרידה: "עלול להכניס אותך לכלא" | צפו

מערכת תוכנית "הצינור" פרסמה קטע מתוך ריאיון שצפוי לעלות הערב ב-23:00 בו יוצא חה"כ אלמוג כהן באמירה מסקרנת ומטרידה כי הוא בין היחידים שמודעים לאחד הסודות הגדולים של המדינה  
מערכת ice |  1
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
תוכנית "הצינור" המשודרת ברשת 13 שאותה מלווה המגיש גיא לרר, העלתה לרשתות החברתיות קטע מתוך ריאיון שקיימה המערכת עם חה"כ אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית. במסגרת הריאיון, מודיע חה"כ כהן כי הוא אינו יכול לחשוף בפני המראיין, פרטים על נושא חשוב וסודי אשר הוא בקיא בענייניו.

בקטע שפורסם ברשתות החברתיות, פרסמה מערכת "הצינור" קטע מתוך הריאיון, בו אמר חה"כ כהן: "אני אומר לך מה, הנושא שעליו אני מדבר, אני לא מדבר כי הוא עלול להכניס אותך לכלא ואני לא רוצה לסכן אותך". המראיין הגיב לדבריו של חה"כ אלמוג כהן ושאל: "ואתה היחיד שיודע עליו מכל המדינה?". בתגובה לשאלתו, ענה חה"כ כהן: "בין היחידים".
כאמור, מערכת התוכנית "הצינור", כתבה לצד הסרטון שפרסמה: "מה עומד מאחורי הרמיזות של חברי כנסת ופעילים מהימין על בגידה מבפנים וצו איסור פרסום מסתורי? הכתבה המלאה הערב בשעה 23:00".

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שחה"כ אלמוג כהן מעורר סערה בתקשורת הישראלית ובשיח הציבורי. רק לפני חמישה ימים, חה"כ כהן שלח מכתב לשר החינוך יואב קיש וליו"ר וועדת החינוך של הכנסת, יואב טייב, הדורש את התפטרותו של מרצה אוניברסיטת תל אביב, פרופ' אמל ג'אמל.
במכתב החריף ששלח, נכתב בין היתר: "פרופסור ג׳מאל שלל את זכויות לוחמינו המחרפים נפשם למען ארצנו ומדינתנו, כאשר עקב התבטאויות עבר של ג׳מאל, ברור לכל כי מדובר בשלילה הנובעת ממניעים אידאולוגיים". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלמוג כהן
    ולדמיראיליץ לנין 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חושבני כי הגיע השעה כי אדם זה יוטס מהכנסת ומיידית ! יש גבול לציניות ולשימוש בערוץ 14 שגם אותו היה ונותר צורך מיידי לסגירה!מה קרה מר אלמוג?איזו חדשה מרעישה שמעת ?חדשה העשויה ליהיות כה גורלית ?
    סגור