תקשורת ומדיה

הרשות השנייה דוחה את פרסום הדו"חות של 2020: זו הסיבה לכך

איחור אופנתי: למרות שנת 2023 מגיעה לסיומה בסוף השבוע הקרוב, ברשות השנייה עדיין לא הועילו לפרסם אפילו את הדו"חות הכספיים המסכמים של שנת 2020. בעקבות כך, הוגשה עתירה לבג"ץ. בתגובה אמרו ברשות אמרו כי העיכוב חל בגלל מלחמת חרבות ברזל

מערכת ice | 
ישיבת מועצת הרשות השנייה, במשרדים בירושלים (צילום אלכסנדר כץ)
תפקיד הרשות השנייה הוא פיקוח על שידורי הטלוויזיה המסחריים ותחנות הרדיו האזורית. בין היתר, אחראית הרשות על פרסומם של דו"חות כספיים בנושא מימון והפקה של תוכניות. אך למרות המחויבות לפרסום הדוחות מידי שנה, משום מה הדו"ח האחרון שפרסמה היה לפני הקורונה ולפני מיזוג רשת, אי שם ב-2019.
לטענת הרשות, דחיית פרסום הדו"ח הוא על רקע מלחמת חרבות ברזל. אך נשאלת השאלה שנותרה ללא תשובה - כיצד קשורה המלחמה להיעדר דוחות 2020, 2021 ו-2022?
מהרשות השנייה נמסר: "בימים אלה, הרשות השנייה פועלת במתכונת חירום ומתמקדת בעיקר בטיפול בעניינים דחופים, ובמיוחד בעניינים הקשורים והנובעים ממצב המלחמה, וגם זאת תחת האילוצים הנגזרים ממצב החירום שבו מצויה המדינה".
עוד נמסר מטעם הרשות כי "עניין הדו"חות המדוברים היא עובדה הידועה היטב לעותרים שאצה להם הדרך לעתור טרם אישור הדו"חות הצפוי בקרוב. בית המשפט קיבל את בקשת הרשות ודחה את עמדת העותרים".
לפי כלכליסט, ביולי האחרון, עמותת "הצלחה" עם איגוד המפיקים, התסריטאים ושח"ם- ארגון השחקנים והשחקניות הגישו עתירה לבגץ על מנת לקבוע דיון דחוף בנושא עיכוב של שנים בפרסום הדו"חות. העתירה הוגשה נגד יו"ר מועצת הרשות השנייה עדן בר טל, ומנכ"לית הרשות השנייה מישל קרמרמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה