תקשורת ומדיה

עמית סגל במונולוג אימים: "כפר סבא תהפוך לכפר עזה" | צפו

העיתונאי עמית סגל ידוע בגישתו כלפי הרשות הפלסטינית וכעת הוא פרסם סרטון שבו הוא פוצח במונולוג ארוך על הסכנות שבהקמת מדינה הנשלטת על ידי רשות שכזו
מערכת ice |  3
עמית סגל נגד בנט ולפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הדיבורים על מה יקרה עם רצועת עזה ומי ישלוט בה ביום שאחרי המלחמה גוברים מדי יום, כמו גם הלחץ הבינלאומי והדרישות האמריקאיות לתשובות חותכות. האפשרות שעלתה מיד היא שליטה של אבו מאזן והרשות הפלסטינית הנוכחית ברצועה, אך ככל הנראה כמו שעלתה האפשרות הזו, כך היא גם ירדה מהפרק.
אפשרות נוספת שעלתה היא כינונה של "רשות פלסטינית חדשה" בראשותו של המחבל מרוואן ברגותי, אפשרות שבקרב ערביי יהודה ושומרון היא עדיפה בהרבה על אבו מאזן. לפני ימים ספורים התגלה בסקר שהימם רבים בישראל ובוצע על ידי הפלסטינים, כי חמאס זוכה לתמיכה נרחבת ביהודה ושומרון ואף נרשמה תמיכה גבוהה במעשי הטבח הלא אנושיים שבוצעו ב-7 באוקטובר.
 
לאור נתוני התמיכה הגבוהים הללו, העיתונאי עמית סגל פרסם סרטון שבו הוא מסביר על הסכנות שבכינון הסכם שכזה והקמת מדינה פלסטינית בפאתי כפר סבא וראש העין. "אם נשכח מי זו הרשות הפלסטינית כפר סבא תהפוך לכפר עזה", כתב סגל בחשבון הטוויטר שלו, לצד פרסום הסרטון.
"במשך שנים, 7% מהתקציב של הרשות הפלסטינית הולך לתשלום משכורות של רוצחי יהודים", אמר סגל בין דבריו והוסיף, "7% זה סכום אדיר, זה מה שמדינת ישראל מוציאה על רווחה, קליטה, מדע, תרבות, ספורט, חקלאות והשכלה גבוהה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עמית סגל והאקוקליפסה לכפר סבא
    מחמוד א זהאר 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר עמית סגל אתחיל בעובדות : גם אם אבו מאזן לא יהא בשלטון ורק מרוואן ברגותי יהא בשלטון ,דבר לא ישתנה! למה?כי שולחך ה"ה ביבי הסכים על כך בקדנציה של טראמפ כנשיא ארה"ב.שולחך רצה לשלוח את תושבי עוטף קלקליה לאבדון תוך חיסול ישובי דרום השרון יישובי גוש חורשים ,צופים,אייל ואף כוכב יאיר זה המתווה עליו שולחך הסכים עליו! ובאם כל הנאמר לא מספיק בידך ,מה יקרה עכשיו שעה ששולחך ישאר בשלטון?מי יציל אותנו מידו?מי יתן בידנו כל ערובה כי לא יפקיר אותנו לשלטון הפלסטיני?זו אינה החלטה של ה"שטן הגדול"! זו החלטה שניתנה על ידי אדוניך ,ובאם כך,איך אתה מתכוון לעצור זאת?
    סגור
  • 2.
    הברור מאליו
    בר דעת 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא צריך פרשנות מיוחדת בכדי להבין את המציאות והעובדות הבעיה היא רק בערוצי השמאל שמנסים לטשטש לאנשים את המוח בכל מיניי רעיונות יפיי נפש בסגנון : הלנצח נאכל חרב ?!
    סגור
  • 1.
    מה לא נכון במה שאמר ? (ל"ת)
    רוזנצוויג הגדול 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור