תקשורת ומדיה

הזוי: קנגרו שנמלט בדרכו לגן החיות תקף באגרופים שוטר

קנגורו שנמלט מרכב בדרכו לגן החיות, נתפס לאחר חיפוש בן כמה ימים על ידי שוטר. אך הקנגרו לא עשה לשוטר חיים קלים והכה אותו בפניו בברוטליות
מערכת ice | 
קנגרו (צילום Aharon Krohn Flash90)
בשבוע שעבר מספר קנגורואים הובלו במשאית לגן חיות בקוויבק. הנהג עצר לכמה דקות בתחנת התרעננות, כאשר אחד מהקנגורואים שישב ברכב, בן ארבע, ניצל את ההזדמנות, קפץ מהרכב  ונמלט. הקנגרו הסתובב בין הבתים במשך מספר ימים כאשר צוותים שלמים מחפשים אחריו.
בתחילת השבוע, בסביבות השעה 3 לפנות בוקר, המשטרה האזורית של דורהאם עשתה סיור לחיפוש פעולות טרור בנכס כפרי בצפון אושאווה מחוץ לטורונטו, שם הבחינו לפתע בחיית הכיס.
אחד השוטרים התגנב מאחורי הקנגרו ותפס את זנבו (כך הומלץ לשוטרים ללכוד את הקנגורו לאחר שיצרו קשר עם מומחים). הקנגורו, לעומת זאת, לא התמסר בקלות ואף הכה באגרופים את פניו של השוטר. 
לאחר ההתקפה, השוטר הובל לטיפול בבית החולים המקומי ואילו הקנגרו הגיע לכלבייה משטרתית, שם שהה מספר ימים ולאחר מכן הועבר ליעד המקורי שלו והצטרף לחבריו בגן החיות בקוויבק. 
ידוע שלקנגורו יש תכונות תוקפניות. הוא עלול לדחוף עם כפותיו הקדמיות או רגליו האחוריות. מכיוון שפציעות כתוצאה מכך עלולות להיות חמורות, הימנעות ממפגש או מעימות עם קנגורו היא חיונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה