תקשורת ומדיה

מעיין אדם נשברת בדמעות בשידור חי: "הבטחתי לא לבכות"

מעיין אדם לא הצליחה לעצור את הדמעות כאשר עדן חסון שר לזכר אחותה, מפל אדם ז"ל, שנרצחה ב-7 באוקטובר במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס, את 'לאהוב אותך כל יום': "לעזאזל, הבטחתי לעצמי לא לבכות יותר באולפן"
תום נחום | 
מעיין אדם, אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בשבועות האחרונים הזמר עדן חסון לא פסק מלפגוש את הלוחמים בבסיסים הרבים בהם ביקר, ובין ההופעות הרבות גם שוחח איתם וחיזק אותם. עדן הרגיש את עוצמות הגעגועים של החיילים לנשותיהן שמחכות להם בבית, הדואגות וזקוקות לזריקת עידוד - והחליט לרכוש מאות זרי פרחים לנשות הלוחמים. זאת בזמן שבני זוגן נמצאים בחזית בעזה שבדרום ובגבול הצפון.
בתוך כך, אמש (שבת) חסון הגיע לאולפן קשת 12 לשידור אותו הובילו אופירה אסייג ומעיין אדם, והצליח לרגש את מעיין אדם עד דמעות כאשר שר את השיר 'לאהוב אותך כל יום' לזכרה של מפל אדם ז"ל, אחותה הקטנה של מעיין אדם, שנרצחה במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, כאשר מעיין הגיבה לאחר השיר וכאשר חסון ואסייג מחבקים אותה: "לעזאזל, הבטחתי לעצמי לא לבכות יותר באולפן. לפחות אנחנו בסוף התוכנית אז לא צריך לתקן את המייקאפ". חסון הגיב: "זה בסדר לבכות".
ביום שישי יצא עדן חסון בעצמו משעות הבוקר המוקדמות יחד עם צוות ענק של שליחים ואנשי חמ"ל נתניה, אותם רתם וגייס במיוחד לעזור ולקחת חלק במיזם המרגש שלו, ובחר באופן אישי להעניק לנשים רבות ברחבי הארץ זר פרחים להרמת המורל, ולחזק אותן לפני כניסת שבת.
עדן חסון התייחס לנושא ואמר: "החיילים שלנו הם גיבורים אמיתיים ופגשתי לא מעט מהם בשבועות האחרונים בבסיסים. התרגשתי, חיזקתי ועודדתי אותם. הם הגיבורים שלנו, ולצידם יש לנו גם גיבורות מלחמה: הנשים הרבות שנשארו לבד בביתם, חרדות לגורלם, חלקן מגדלות את ילדיהם לבד, ונמצאות בחזית בעורף, גיבורות ואמיצות.

"בחרתי להעניק לכל אחת מהן לפני כניסת שבת, זר פרחים שיחמם להן את הלב, שידעו כמה הלוחמים שלהם וכמה אנחנו כל עם ישראל מעריך את החוזק בעורף שהן מקרינות. יחד ננצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה