תקשורת ומדיה

מעיין אדם זוכה לחיבוק ממיכל הקטנה: "מעריצה וסוגדת לך"

מיכל הקטנה הגיבה לשיר שכתבה מעיין אדם לזכר אחותה, מפל אדם ז"ל, שנרצחה במסיבת הטבע בקיבוץ רעים: "את ההשראה שלי, יש לך כוח של צבא שלם. את אור גדול במדינה שלנו, אני אוהבת אותך, מעריצה אותך, סוגדת לך"
תום נחום | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
אחרי שאמש (שלישי) נחשף השיר 'מפל' שכתבה מגישת קשת 12, מעיין אדם, לזכרה של אחותה, מפל אדם ז"ל, שנרצחה במסיבת הטבע בקיבוץ רעים, השיר, בביצועה של מירי מסיקה, הצליח כבר לרגש רבים, כאשר ביניהם גם מיכל ויצמן, הלא היא כוכבת הילדים 'מיכל הקטנה', אשר הגיבה וניסתה לחזק את מעיין.
מיכל העלתה את תמונתן של מירי מסיקה ומעיין משידור של חדשות הבוקר בקשת 12 וכתבה כך: "את ההשראה שלי, יש לך כוח של צבא שלם. את אור גדול במדינה שלנו, אני אוהבת אותך, מעריצה אותך, סוגדת לך", זאת בצירוף אימוג'י של לב.

כל זאת כאמור, לאחר שאתמול (שלישי) יצא השיר "מפל" שכתבה מעיין אדם. לזכרה של אחותה שנרצחה במסיבה. בביצוע של מירי מסיקה. שיר לזכרה של מפל אדם, שרק יצאה לרקוד ונרצחה בשבת השחורה 7.10.23.
ביום שבו קמים משבעה צריך לשבת עשר דקות בבוקר, מעיין אדם ששכלה את אחותה מפל, ניצלה את הדקות הללו לכתוב כמה מילים ולהקריא מעל הקבר, את הדברים היא שיתפה גם בפוסט באינסטגרם. 
 
האמן היוצר אורי שכיב החליט להלחין את המילים עוד באותו הלילה ושלח לה בלי היכרות מוקדמת בין השניים, כמחווה של אהבת חינם. 
מעיין מאוד התרגשה מהמחווה ואהבה את היצירה ופנתה למירי מסיקה בבקשה להקדיש למפל את קולה, כיוון שקולה של מירי מלווה אותה בהרבה רגעים חשובים בחיים. 
 
מירי שמחה על הזכות להנציח את מפל ואת הסיפור של משפחות רבות כפי שמשתקף בשיר ואף גייסה את אורי בעלה ונגנים נוספים להפקה המוזיקלית ולתוצאה היפיפיה והכואבת שלפנכם. 
מוקדש לכל הנספים ביום הארור. אנחנו מתגעגעים מאוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה