ויראלי

מעיין אדם ברגע מצמרר: מה עשתה בנקודה בה נרצחה אחותה?

בדמעות שלא עצרו, אדם תקעה דגל ישראל והצהירה בנקודה הזו: ״כאן בדיוק הנקודה שבה מפל נרצחה. אימתנו את זה לפי התמונה האחרונה שהיא צילמה וגם יש ריח של סולר בכתם הזה. כשירו בה, אז ירו גם במכלית סולר, אז יש לנו יכולת להגיע בדיוק לנקודה הזאת", אמרה כשהיא חנוקה מדמעות, והוסיפה: "באתי לכאן שים דגל"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
רק לפני שבועיים טמנה מעיין אדם את אחותה הקטנה מפל, שנרצחה באכזריות על ידי מחבלי חמאס בשבת הארורה של ה-7 באוקטובר, שהוציאה לדרך את מלחמת 'חרבות ברזל', כאשר בילתה עם בן זוגה בפסטיבל נובה ברעים, ממנו לא יצאה בחיים.
אחרי שחזרה אל השגרה בסוף השבוע האחרון עם שובה למסך לתכנית מיוחדת עם אופירה אסייג, הבוקר (שלישי) אדם הגיעה לראשונה לרעים, לנקודה המדויקת במקום בו נעצרו חייה של אחותה באכזריות שלא ידעה שובע.

אשת התקשורת הצליחה באמצעות צילומים מהמקום, בטלפון ובאמצעות התקשורת, לאתר את המיקום המדויק בו מפל אחותה עשתה את השיחה האחרונה למשפחתה, בעזרת תמונה אחרונה ששלחה לה כשהסתתרה מהמחבלים שביצעו וידוא הריגה.
בדמעות שלא עצרו, אדם תקעה דגל ישראל והצהירה בנקודה הזו: ״כאן בדיוק הנקודה שבה מפל נרצחה. אימתנו את זה לפי התמונה האחרונה שהיא צילמה וגם יש ריח של סולר בכתם הזה. כשירו בה, אז ירו גם במכלית סולר, אז יש לנו יכולת להגיע בדיוק לנקודה הזאת", אמרה כשהיא חנוקה מדמעות, והוסיפה: "באתי לכאן שים דגל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שבת שלום ומבורכת.
    מוקי 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל השבתות , מאז ועד עולם, מקודשות ומבורכות !!!! כינויים אחרים, לא חיוביים לשבת, מראים על עיוות חמור בעולמו של הכותב.
    סגור