תקשורת ומדיה

גיא לרר בטוח: "תהיה פה ממשלה שפויה, זה יקרה"

מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, שומר על אופטימיות: "זה אני עם המבזקים האופטימיים מהעתיד. אחרי כל זה תהיה פה ממשלה שפויה, עם שרים שמבינים את הבחילה והמיאוס הכללי מגימיקים ותת ניהול. זה יקרה, אין ברירה, זה או זה או להיכחד"
תום נחום | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-45 של המלחמה בעזה (שני) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק, ודיווחים על הפסקת אש כבר מהשעות הקרובות והשלמת עסקת החטופים על הפרק.
בעוד רבים מתקשים להתמודד עם התקפי החרדה בעקבות התמונות המזעזעות שיצאו ממתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס הנתעבים על יישובי וקיבוצי עוטף עזה, ביניהם גם כתב חדשות 13אלמוג בוקר, שחשף בפתיחות אמיצה את ההתמודדות הקשה שלו עם אירועי ה-7 באוקטובר ואת החלטתו לחזור לטיפול פסיכולוגי באופן מיידי, חברו לערוץ, מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, מתעקש לשמור על אופטימיות.
לרר כתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "היי, זה אני עם המבזקים האופטימיים מהעתיד. אחרי כל זה תהיה פה ממשלה שפויה, עם שרים שמבינים את הבחילה והמיאוס הכללי מגימיקים ותת ניהול. יהיו פה מנכ״לי משרדים אפורים וענייניים מהתחום שהם מנהלים. ובניה. ותהליכים. זה יקרה. זה יהיה ממש כמו לנצח מלחמת אין ברירה. כי זה או זה או להיכחד".
 
כל זאת לאחר שלפני שבועיים גיא לרר כתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "אוף אני סובל מהתקפים בלתי רצוניים של מחשבות אופטימיות להחריד בניגוד מוחלט להלך הרוח, אז למה לא לשתף אם כבר: הם יתנו עכשיו כל מה שיש להם. אנחנו נעמוד בזה. אני כל הזמן בשטח, ראיתי את הרוח. נעמוד בזה. גם אם יכאב מאוד, וכואב מאוד. נעמוד בזה. וכשזה יגמר, אנחנו נשאר עם נורמליזציה עם סעודיה שלא הולכת לשום מקום וגוש אזורי חזק מאוד של נסיכויות ומדינות ערביות שפויות שיכתיבו את המיינסטרים. הם לעומת זאת, יישארו עם מחסניות ריקות. נבין שאף אחד מתרחישי האימה הוא לא באמת איום קיומי. הפונדמנטליזם יגורש מגדרותינו ויהפוך לנרדף. למרות הבכי שלנו על ההסברה והדאגה מההפגנות בבירות אירופה, דעת הקהל תראה ותבין. אלפי תומכי חמאס ברחובות לונדון עושים רע מאוד לקוראי הדיילי מייל והסאן וגם זה יבוא לידי ביטוי. גם אירופה תאבד את הסבלנות. רשע מוחלט וטהור תמיד מפסיד בציוויליזציה המודרנית וכך יהיה גם הפעם. אין דרך אחרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה