תקשורת ומדיה

ערוץ 14 במהלך חסר תקדים: זה מה שיקרה בשידור

ערוץ 14 במהלך חסר תקדים לכבוד חג סוכות - מהדורת החדשות המרכזית של שרון גל תועבר מסוכה ענקית שנבנתה מחוץ לאולפנים במודיעין, כמו גם שידור 'הפטריוטים'
תום נחום |  2
ערוץ 14 (צילום מסך)
חג סוכות הגיע ובערוץ 14 החליטו לקחת את החג צעד אחד קדימה ובצעד חסר תקדים העתיקו את אולפן המהדורה המרכזית של חדשות 14 לסוכה ענקית שנבנתה מחוץ לאולפנים, כאשר הערב (ראשון) מהדורת החדשות של שרון גל תשודר מהסוכה ולאחריה, גם שידור 'הפטריוטים' עם ינון מגל יועבר מהסוכה.
שרון גל אמר בסרטון שהעלה לטוויטר: "איזה יופי, אחת הסוכות הגדולות בישראל, זה כבר מוכן לשידור, מיד יהיה מכן שידור חי - וגם 'הפטריוטים' אחרי המהדורה. אין דברים כאלה". גם ינון מגל העלה סרטון דומה מהדרך לאולפנים במודיעין ואמר: "אנחנו משדרים בסוכה, זה לדעתי הפעם הראשונה בהיסטוריה שמשדרים חדשות מסוכה. אנחנו אמרנו שלא נשאיר אתכם לבד בחול המועד, לא נשאיר אתכם בלי 'הפטריוטים', יהיה 'הפטריוטים' ויהיה 'הלפיד הלילי', ואלדד יניב חוזר, אולי עם שמות, יש אושפיזין, כל יום מגיע שם חדש אושפיזין לסוכה, תהיו איתנו, 20:45, איש בל ייעדר!".
 
 
בתוך כך, אחרי פגרה קצרה בת ארבעה ימים (החל מיום רביעי) לכבוד חג הסוכות אשר נחגג בסוף השבוע האחרון, 'הפטריוטים' בערוץ 14 חוזרים הערב (ראשון) למסך, כאשר מגיש התוכנית, ינון מגל, גם מבטיח קאמבק גדול של אחד הפאנליסטים הבולטים ביותר - אלדד יניב, שיחזור לפאנל, כאשר מגל כתב בטוויטר שלו כך: "הערב ברבע לתשע הוא חוזר. הפטריוטים, החוזה נפתח מחדש".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ינון מגל תודה לך למה שאתה עושה לעם ישראל (ל"ת)
    אורי 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יש נבלות שרוצים למנוע שמחה מיהודים (ל"ת)
    מתן 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור