תקשורת ומדיה

רותם סלע חוזרת לראיון שעורר סערה: "כמה הודעות קיבלתי"

המגישה והשחקנית התראיינה לספיישל "30 עם ארז טל" והתייחסה לראיון שהעניקה אשתקד לדנה ויס בו התגאתה בסכומים המשמעותיים שאותם גובה עבור קמפיינים בהם היא מככבת. עתה היא משתפת בתהודה שצברה מאז בנושא: "נשים אמרו לי 'עשיתי שיחת שכר עם הבוס שלי'"
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום יוטיוב/ בנק דיסקונט)
שכרה של המגישה, השחקנית, הדוגמנית ואשת התקשורת רותם סלע עלה לכותרות בעבר כבר כמה פעמים. לאורך השנים דווחו סכומי עתק שסלע מרוויחה עבור פרויקטים קטנים למדי, ביניהם 2.5 מיליון שקל עבור קמפיין לבנק דיסקונט ו-850 אלף עבור פרסומת לחברת המיזוג טורנדו. כשסלע התראיינה אשתקד לדנה ויס ב"חדשות סוף השבוע" הצהירה כי היא "שמחה להיות דוגמה למישהי שמתוגמלת כמו גברים בתחום שלה". 
לקראת יום הולדתה ה-40 התראיינה לספיישל "30 עם ארז טל" שמסכם שלושה עשורים של תאגיד התקשורת קשת. בריאיון חזרה סלע לראיון ההוא עם ויס וענתה לטל שהשאלה ההיא, שקוממה נגדה נשים וגברים כאחד, הייתה מובנת מאליה בעיניה. "זה היה בתקופה שהתפרסם כל עניין הסכומים", אמרה סלע. "הנחתי שהיא תשאל. אתה תמיד יודע בגדול, אבל אתה לא יודע לאיזו רזולוציה זה ייכנס". 
לשאלתו של טל האם סלע כועסת על ויס על אותה השאלה והראיון, היא השיבה בשלילה והוסיפה: "אני מאוד אוהבת את דנה. היא שאלה שאלות מצוינות, אני חושבת שהראיון הזה היה מדובר הרבה בזכותה. אגב בעקבות הדבר הזה, אתה לא מבין כמה הודעות קיבלתי. אלפי הודעות מנשים שאמרו לי 'עשיתי שיחת שכר, הלכתי לדבר עם הבוס שלי'. עד היום אומרות לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה