תקשורת ומדיה

ערוץ 14 חוטף משופט בית המשפט העליון: "החלקתם על השכל?"

אחרי תחקיר ערוץ 14 בנוגע לפגישות בין שופטי בית המשפט העליון יצחק עמית ועוזי פוגלמן, שופט העליון בדימוס, מני מזוז, ואחד העותרים הבכירים נגד ביטול עילת הסבירות, ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, תוך טענות ל'ריח חריף של ניגוד עניינים', השופט עמית הגיב בזעם ובזלזול לטענות: "תגידו לי, אתם החלקתם על השכל? אני ראיתי את הכתבה שלכם והאמת היא שהתגלגלתי מצחוק ואני מאוד מודה לכם שאתם מוסיפים הרבה לחוש ההומור של תושבי ישראל"
תום נחום |  5
ערוץ 14 (צילום shutterstock, מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 פרסם על מפגשים 'חשודים' לדבריהם שמתקיימים בין שופטי בית המשפט העליון יצחק עמית ועוזי פוגלמן, שופט העליון בדימוס, מני מזוז, ואחד העותרים הבכירים נגד ביטול עילת הסבירות, ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, תוך טענות ל'ריח חריף של ניגוד עניינים' שעולה מהמפגשים המדוברים, זאת כאשר שני שופטי העליון, עמית ופוגלמן, עתידים לדון בעוד כשבועיים בעתירה בנוגע לעילת הסבירות. בנוסף, אלדד יניב אמר על כך במהלך שידור 'הפטריוטים': "צריך מהר מאוד לתקן את הסופר. זו לא פגישת תיווך, זו פגישה שהיא משבשת. פגישת שיבוש לכל דבר". 
מי שהגיב לכתבה המדוברת הוא השופט יצחק עמית, שאמר בהתייחסות לטענות ערוץ 14 אודות הפגישות המדוברות: "תגידו לי, אתם החלקתם על השכל? אתם נפלתם על הראש ובגדול, אני הולך לאכול ארוחת צהריים, מה הבעיה? אתם רואים איזו שהיא בעיה בזה? אני ראיתי את הכתבה שלכם והאמת היא שהתגלגלתי מצחוק ואני מאוד מודה לכם שאתם מוסיפים הרבה לחוש ההומור של תושבי ישראל".
 
באולפן חדשות 13 של התוכנית 'חמש' עם אמנון לוי, בקטע אותו העלה לוי לחשבון הטוויטר שלו תחת הכותרת: "פיצוץ גלקטי? הסקופ המוזר של ערוץ 14", בחרו להעביר ביקורת על הפרסום המדובר של ערוץ 14, בעוד כתב המשפט של חדשות 13, ברוך קרא, לעג: "אני מוסיף פרטים, חסר פה פרטים, באותה פגישה הועברו פתקים עם קודים סודיים בכתב סתרים, שאתה יכול לראות את הטקסט רק אם אתה שם את הפתקים בחומר מיוחד".

אמנון לוי הגיב בשעשוע: "אני אשאל שאלה בסגנון איילה חסון, יכול להיות שהסיפור הוא שהם שילמו מכספם על הקפה", רונן צור המשיך: "אתה מתייחס לזה בשוויון נפש שכולם הזמינו קפה ואם יש תיאום פה זה בא לתיאום בעצם ההזמנה", בעוד מתן חודורוב הוסיף: "ומה לגבי מחירי הקפה? תראו, ניגוד עניינים לגופו של עניין זה אם אחד השופטים המכהנים בבית המשפט העליון היה נפגש עם העותר שבעניינו הם אמורים לדון בעוד שבוע או שבועיים, ברגע ששופט בדימוס נפגש לקפה עם שני שופטים מכהנים, שהם חבריו לשעבר מהעבודה, זה כמו שאנחנו נשב לקפה כי אנחנו עובדים באותו מקום. אז אם אותו שופט בדימוס, אדם פרטי שהוא פנסיונר של מערכת המשפט, הולך ונפגש עם אדם שלישי, אז זה אומר שיש תיאום בין שני השופטים המכהנים לבין אותו עותר? מה? דרך מני מזוז?". לוי חתם את הדיון: "אם היינו ינון מגל היינו אומרים 'אוי אוי אוי'".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מהמקפצה
    יהושע 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שופטי העליון המתנשאים חושבים שעם ישראל ה"וסלים"שלהם והם יכולים לעשות את זה מהמקפצה ולסלזל באינטילגנצעה של ה"העמך הפשוט". אז לא רואים לכם ש"המלך הוא עירום",הם לא מורמים ולא נישאים מהעם הם אדם בשר ודם עם יצרים ושאיפה לכוח ולשלטון.
    סגור
  • 4.
    תיאום ושיבוש
    יודוד 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה לעשות? כך בדיוק הפרקליטות תופרת חיקים לאנשים שהיא רוצה! מי אמר תיאום ושיבוש?
    סגור
  • 3.
    יאללה ערוץ פחחח (ל"ת)
    הרב חשקיאל 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    גלצ בגצ
    דן דן 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלקתם ותפסתם אותנו מקמבנים על גב האזרחים ,לנו יש כח לנו יש פרקליטות איזה צחוק לנו צחוק צחוק - נגמר להם המנדט!
    סגור
  • 1.
    אל השופט יצחק עמית
    שמול 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תקשיב טוב טוב. לא מאמינים לכם ולא מאמינים בכם בכלום ושום דבר.
    סגור