תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 זועמת: "מתה לדעת מי המטומטם"

נטעלי שם טוב, שהחליטה לפני חודשיים לעזוב את חדשות 12 ולעבור למתחרים - חדשות 13, במתקפה נגד הקמפיין של הרכבת הקלה שקורא לתושבי קריית שמונה להגיע לתל אביב ולהשתמש ברכבת: "מתה לדעת מי המטומטם"
תום נחום |  10
נטעלי שם טוב (צילום מסך)
יומיים בלבד אחרי תקלת החשמל שהשביתה את התנועה בתחנת קריית אריה, הרכבת הקלה מושבתת פעם נוספת, כאשר נראה שדברים ממשיכים לא ללכת חלק ברכבת הקלה, שמתמודדת כעת עם תקלה משמעותית נוספת, שבוע וחצי בלבד אחרי יציאתה לדרך, כאשר הרכבת הקלה מושבתת הבוקר בעקבות תקלת חשמל מתמשכת. בתוך כך, הרכבת הקלה נמצאת תחת מתקפה מסיבה נוספת, כאשר מגישת חדשות 13, נטעלי שם טוב, שהחליטה לפני חודשיים להצטרף מהמתחרים, חדשות 12, העבירה ביקורת קשה על הקמפיין של הרכבת הקלה.
בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלה, שם טוב העלתה צילום מסך של שלט חוצות לקידום הרכבת הקלה ובו כתוב: "קריית שמונה, באים לסיבוב? מוזמנים לדנקל! הרכבת הקלה של גוש דן". על כך כתבה שם טוב: "מתה לדעת מי המטומטם".
 
בחזרה לתקלה, מטעם חברת תבל, המפעילה את הקו האדום של הרכבת הקלה 'דנקל' נמסר: "עקב תקלת חשמל מתמשכת ברכבת הקלה, הבוקר לא יתקיים שירות רכבות. יובהר כי אנו פועלים במרץ לתיקון התקלה וממליצים להיעזר באמצעי תחבורה חלופיים. אנו מצרים על אי הנוחות הזמנית, נשוב ונעדכן".
כזכור, באשר לתקלה לפני יומיים, מחברת תבל, מפעילת הקו האדום של הרכבת הקלה נמסר: "עקב תקלה הקשורה לחברת חשמל, באופן זמני, לא יתקיים שירות רכבות בתחנת קריית אריה (R3). קו R3 יעבוד עד לתחנת אם המושבות פתח תקווה ובכיוון ההפוך. לתשומת ליבכם - R1 פועל כסדרו. מצרים על אי הנוחות הזמנית ומקווים שהתקלה תתוקן בהקדם. נשוב ונעדכן בקרוב". בהמשך יצאה הודעה על תיקון התקלה: "התקלה בתחנת קרית אריה שמקורה בהפסקת חשמל שאינה קשורה לרכבת, תוקנה. השרות בתחנת קרית אריה פועל כרגיל".
 
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    נטלי
    יוסי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוכמולוגית חדשה צצה.
    סגור
  • 8.
    מהממת
    אני 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מת עליהא כי היא אנטלגנתיט...לא קמו המרוק.איים
    סגור
  • 7.
    פעם סימפטתי אותך רוצה לדעת?? המטומטם פה זה את
    אורה 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תמיד יהיו תקלות אז,מה הבעיה שלך...בפירסום... מנסה למצוא עניין לטנף עליו...לכאורה לחזור בצורה זו לתודעת ציבור?? עולב נפשי לכאורה .
    סגור
  • 6.
    שכחתם כמובן לציין... או שאינכם יודעים
    יודע 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נטעלי שמטוב היא תושבת מטולה, אז מן הסתם היא מבינה היטב את הזלזול בתושבי ק"ש השכנה שעולה מן הפרסום המטופש.
    סגור
  • 5.
    הגב' שם טוב,זו היתה שאלה רטורית,נכון?כולם יודעים מי המט (ל"ת)
    ח.ע. 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    את
    אמילי 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    את המ......ת
    סגור
  • 3.
    מה מפריע לנטעלי (מי זאת??) בקמפיין?
    חתול פרסי 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא הצלחתי להבין מה מה מפריע לה בקמפיין. גם לא הבנתי איך ילדונת כזאת בת חודשיים בערוץ המתחרה מרשה לעצמה לפתוח ככה את הפה. שפת ביבים שמתאימה לניו דלהי ולא לתל אביב מעוז הנאורות והניתוק.
    סגור
  • 2.
    מי זאת?
    מלכיאל 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 3
    היא עברה למתחרים רק בשביל להישאר באותה האנונימיות? אוקי, כם היא לא נשמעת הכי חכמה בעולם . ברור שהיא לא רוצה שתושבי ישראל השנייה יבואו להשתמש במה שהיא רואה כאוטונומיה של השמאל , נו מה הדבר הבא ? מחסומים בתל אביב שמוודאים שאם אתה בעד הרפורמה אתה לא נכנס ?
    סגור
  • 1.
    מי זאת המטומטמת נטעלי! (ל"ת)
    הרועצת המשפטית 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • הפוסל במומו פוסל. נטע לי צודקת לחלוטין.
    צזק 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טוב שלא המליצו על הרכבת התחתית בבוקרסט שפועלת כבר קרוב ל-100 שנים. אבל רגע, איך נגיע לרומניה? להגיע מקרית שמונה לת"א היא הבעיה. שעות בכבישים צפופים, פקקים, נהגים אלימים סכנת חיים, מחסור בחניה וכל זה למה? שהפרובינציאלים יראו רכבת עירונית מתקדמת שבתוך שבועיים כבר תקולה.
    סגור