תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 גורמים לסערה: "אל תפחדו לצאת עם נשק"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, הגיב בזעם לסרטון תקיפתם של רועי הצאן היהודים על ידי פלסטינים במקלות ובאבנים בבנימין, ויצא בקריאה ברורה לשאת נשק: "החטא הגדול של יחיאל אינדור בבורקה היה שהוא סירב להירצח. אני אומר ליהודים שם - אל תפחדו לצאת לשם עם נשק, אנחנו נעמוד מאחוריכם, הערוץ הזה יעמוד מאחוריכם, חצי עם יעמוד מאחוריכם"
תום נחום |  1
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
במהלך שידור 'הפטריוטים' אמש (שלישי) הצהיר הפאנליסט יותם זמרי כך: "החטא הגדול של יחיאל אינדור בבורקה היה שהוא סירב להירצח. אני אומר ליהודים שם - אל תפחדו לצאת לשם עם נשק, אנחנו נעמוד מאחוריכם, הערוץ הזה יעמוד מאחוריכם, חצי עם יעמוד מאחוריכם".
 
איזק כתב בציוץ לצד הסרטון שמתעד את התקיפה הקשה: "תיעוד: פלסטינים תקפו במקלות ואבנים ארבעה רועי צאן יהודים בחווה חקלאית באיזור היישוב רימונים שבבנימין. פונו במצב קל לבית החולים הדסה, המשטרה עצרה שלושה מהתוקפים". העיתונאי החרדי, ישראל פריי, הגיב ותקף: "אחי, אם אתה רוצה להצדיק את התפקיד החדש שלך, מוטב שלא תשמש כדובר נוער הגבעות אלא תסקר את העובדות. המתנחלים לא "הותקפו" אלא יצאו מתוך מאחז לא חוקי לעוד פעולה ביריונית (תוך שימוש בנשק) בתוך כפר פלסטיני. לא מאוחר להתנצל".

איזק הגיב בזעם: "אחי, אם אתה רוצה להעביר ביקורת עניינית, אני תמיד שמח לשמוע. מאחר שאין לך תיעוד כרונולוגי רציף, להלן העובדות כפי שאני מכיר אותן מגורמי הביטחון שהיו בשטח: המתנחלים יצאו ממאחז לא חוקי והותקפו באלות ובאבנים כחלק ממאבק ארוך על שטחי מרעה באיזור רק מאוחר יותר, ואחרי שפונו המתנחלים לבית החולים - החלה התקהלות ליד לכפר. מבדיקה שעשיתי עם כל הגורמים המעורבים, המשטרה והצבא לא ביצעו את הירי, המתנחלים שפונו לבית חולים לא היו חמושים, ואיש ביטחון מהמועצה הוא שירה באוויר, אחרי שלטענתו הרגיש בסכנה במהלך ההתקהלות".
 
בנוסף, כאמור, גם בימין הייתה ביקורת, כאשר פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, כתב בטוויטר: "פחות עשתה רעש התקיפה הזאת. מוזר". גם מגיש 'הפטריוטים', ינון מגל, הגיב: "אם אלו היו יהודים שתוקפים ערבים זה היה פותח מהדורות בערוצי התבהלה, וכל היום היו חופרים לנו בראש על סכנות "הטרור היהודי" וכמה אנחנו נאצים. אבל זה ערבים תוקפים יהודים, אז פשוט לא תראו את זה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רועה צאן
    דליה 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יותם זימרי כל הכבוד ישר כח אתה מראה את האמת ערוצים אחרים לא מראים בושה בושה בושה
    סגור