תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מבקש את עזרתכם: "אין ביכולתם לשלם"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, פנה לעוקביו בטוויטר בבקשה לסייע לחיילים בודדים ולוחמים: "ישנם הרבה מאוד אנשים שנרתמים לעזור ולתרום פריטים, אך הבעיה היא ההובלה והשינוע לדירות של החיילים, שאין ביכולתם לשלם עלויות הובלה"
תום נחום | 
ערוץ 14 (צילום מסך)
מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, מתגייס פעם נוספת למטרה חשובה ומנסה לרתום את עוקביו בטוויטר (X.COM) למטרה חשובה - בסיוע לחיילים בודדים וללוחמים, כאשר שיתף קריאה לעזרה בהובלת פריטים שנתרמים לחיילים על ידי אזרחים שמעוניינים לסייע ולתרום לדירות חיילים בודדים רהיטים ומוצרי חשמל בסיסיים.
בציוץ שהעלה סגל, של הודעה שנשלחה אליו, נכתב כך: "מעוניין בלעזור לחיילים בודדים וללוחמים? זה הפוסט בשבילך! יש לך רכב גדול, משאית, נגרר, מכיר/ה מישהו/י שיכול/ה לעזור? אנחנו נשמח לעזרתכם! קוראים לי אביעד משרקי, לוחם ומפקד משוחרר מגולני, ובמהלך השירות שלי נתקלתי המון פעמים בצורך לדאוג לחיילים שלי לפריטים אשר אין ביכולתם להשיג. כגון - מקרר, פריטי ריהוט, מכונות כביסה וכו'. ישנם הרבה מאוד אנשים שנרתמים לעזור ולתרום פריטים, אך הבעיה היא ההובלה והשינוע לדירות של החיילים, שאין ביכולתם לשלם עלויות הובלה. וכאן אתם נכנסים לתמונה: אנחנו רוצים ליצור רשת ארצית של מתנדבים שיהיו בקשר ישיר עם מפקדים ומשקיות ת"ש דרך קבוצת הוואטסאפ שלנו!! הצטרפו אלינו לקבוצה שבה המפקדים והמשקיות ת"ש יוכלו להעזר בכם - בכדי לעזור לחיילים שלנו! גם אם אין באפשרותכם לסייע נשמח לשיתופים כמה שיותר. תודה רבה". זאת בצירוף לינקים לקבוצות הוואטסאפ השונות בנושא.
 
כל זאת שבוע וחצי אחרי שכוכבת הילדים מיכל הקטנה התגייסה למטרה חשובה במיוחד ומבקשת תרומות בגובה מיליון שקל לאלירן ג'רסי בן ה-39, אב לשלושה שסובל מאי ספיקת לב וזקוק להשתלת לב בדחיפות, גם מגיש ערוץ 14אראל סג"ל, התגייס ופנה לעוקביו בטוויטר (X.COM) בבקשה לפתוח את הלב ואת הכיס ולתרום על מנת לתת לאלירן סיכוי אמיתי לשרוד.
בציוץ שהעלה לטוויטר שלו כתב סג"ל כך: "לפני כשנה וחצי אלירן חלה בקורונה, שפגעה בשריר הלב בצורה קשה ביותר. מאז הוא מתמודד עם אי ספיקת לב קשה. מצבו מחמיר ולא נותר לו זמן להמתין ללב בארץ, הדרך היחידה להציל את החיים שלו היא לעבור השתלת לב, מטיסים אותו בדחיפות לארצות הברית למקום היחיד שיכול להציל את החיים שלו, אל בית החולים San Diego UC Health בקליפורניה".

עוד כתב: "לאלירן אישה מדהימה בשם יוכית, ושלושה ילדים מתוקים, אדל בת ה-9, ארי בן ה-8 וליה בת ה-3. תעזרו להציל את אלירן ולתת לו הזדמנות להילחם ולנצח". בנוסף, אראל לינק לאתר גיוס ההמונים למען הצלתו של אלירן, בכתובת אליה תוכלו להגיע בלחיצה על הלינק הבא, כאשר היעד כאמור הוא מיליון שקלים, יעד מתוכו גויסו עד עתה (נכון לכתיבת שורות אלה) כ-403 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה