תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 משתולל: "בא הכוח של המיליארדר פדופיל?"

אופיר דיין מהמכון למחקרי ביטחון לאומי צייצה: "הימין עשה לקרן וקסנר מה שהשמאל עשה לקהלת", אראל סג"ל הגיב בזעם: "השוואה עלובה. קהלת ממנים תואר שני לרמטכ"ל, לראשי שב"כ ושופטי עליון? בקהלת, בא הכוח של המיליארדר בקרן היה פדופיל?". גם בן כספית הגיב: "קרן וקסנר לא ניסתה לשנות כלום בישראל. לא לחוקק, לא לגעת במערכת המשפט, לא להתערב במערכת החינוך, לא לקבוע סדר יום בשום נושא"
תום נחום |  4
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
אחרי שהשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, החליט לעצור את פעילות 'קרן וקסנר' במשטרת ישראל, וכמו כן, אחרי שהוחלט לעצור את פעילות הקרן גם בשירות בתי הסוהר ובשירותי הכבאות, נושא הפסקת פעילותה של קרן וקסנר על ידי השר איתמר בן גביר ממשיך לעורר סערה, כאשר ציוץ אחד בנושא הצליח לעורר את זעמו של מגיש 'הדו"ח' בערוץ 14, אראל סג"ל, וכמו כן, גם את מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, בן כספית.
מדובר בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלה אופיר דיין מהמכון למחקרי ביטחון לאומי, חברה קבועה בפאנלים של ערוצי החדשות השונים, אשר כתבה: "ציוץ שיעצבן פה את כולם אבל חובה: הימין עשה לקרן וקסנר מה שהשמאל עשה לקהלת. לקחו ארגון לגיטימי עם השקפת עולם שונה משלהם והפכו אותו למקור כל הרוע בעולם".

כאמור, הציוץ המדובר הצליח להכעיס מאוד את אראל סג"ל, שתקף בתגובה: "השוואה עלובה. קהלת ממנים תואר שני לרמטכ"ל, לראשי שב"כ ושופטי עליון? בקהלת, בא הכוח של המיליארדר בקרן היה פדופיל? הפוליטיזציה של בכירי השירות הציבורי מתחילה בוקסנר. לא פלא שאת עמיתה אצל ידלין, גם הוא וגם בתו סיימו את הקרן מאוד מגוון שם".
 
גם בצד השני של המפה הפוליטית לא אהבו את הציוץ, כאשר מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, בן כספית, כתב בתגובה: "לא מדויק. קרן וקסנר לא ניסתה לשנות כלום בישראל. לא לחוקק, לא לגעת במערכת המשפט, לא להתערב במערכת החינוך, לא לקבוע סדר יום בשום נושא. היא מימנה לבכירי המערכות שלנו שהות באוניברסיטה היוקרתית בעולם, שם הם בחרו בעצמם איזה שיעורים ונושאים ללמוד. אין דמיון".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בן כספית
    א 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפס די לשקרים שלך תסתום כבר את הפה שלך כלומניק
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד לבן גביר (ל"ת)
    Eiln 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    לא מדייקים כרגיל
    אורי פ 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קוהלת היא מכון מחקר חברתי ישראלי עם נטיה ימינה, הקרן המדובר נתן מלגות שמנות לנבחרים מאוד מסויימים מכיוונים מאוד מסוימים ללמוד תואר שני בהרווארד בנושא ממשל. כלומר לסדר אותם לכיוון המפלגה הדמוקראטית של ארה"ב. אפשר לחפש באינטרנט את רשימת הבוגרים ולזהות את הנטיה הפוליטית העדכנית של הבוגרים.
    סגור
  • 1.
    שוב כספית מנסה להנדס תודעה
    נמי 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כספית ממשיך להפיץ רעל ואוע ושטנה ופילוג כל הרפש הזה כבר משפריץ לו מהפה גם בין המילים כמו ריר ניגר מפיו של כלב משחר לטרף עצה ידידיותית בן: תסתכל בראי ותראה שהרעל שאתה מפיץ פוגע רק בך. איך אתה נראה? עננה שחורה את פניך מכסה בסוף הרעל של עצמך יכריע אותך. לא חבל היית בחור יפה וערכי פעם. תתעורר
    סגור