תקשורת ומדיה

אליעד שרגא חוטף מכוכב 'הפטריוטים': "חזירות, התנועה לאיכות החשבון"

אחרי חשיפת כתב חדשות 12, גיא פלג, על שכר הטרחה בגובה של כמיליון וחצי שקלים מצד אישה אותה ייצג בהליך עיזבון אחיה, נכה צה"ל ערירי, עו"ד אליעד שרגא תחת מתקפה. נועם פתחי: "מה עם צמצום עילת החזירות?", עו"ד גיא בוסי: "מי שאמור להיות כביכול 'מגן הדמוקרטיה' מתברר לכאורה כעושק את החלשים"
תום נחום |  3
אליעד שרגא (צילום Tomer Neuberg/Flash90)
על פי פרסום של גיא פלג אמש (שני) ב-N12, אישה שאותה ייצג עורך הדין המוכר אליעד שרגא, שמזוהה יותר בשנים האחרונות כמי שמשמש יו"ר התנועה לאיכות השלטון, מעלה נגדו טענות קשות על האופן שבו טיפל בעיזבון אחיה, נכה צה"ל ערירי. לדבריה, עו"ד שרגא גבה ממנה כמיליון וחצי שקלים. עו"ד שוש לונדונר פסקה בכתב הבוררות כיף "פער ניכר בין התובע, שהינו אחד מבכירי הפרקליטים בישראל, לבין הנתבעת שהינה אישה פשוטה וקשת יום", עוד נקבע, ששכר הטרחה שלקח לעצמה שרגא היה חריג. כעת, התגובות נגד שרגא ממשיכות לזרום.

עו"ד גיא בוסי, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, עלה לתוכניתו של אבי רצון הבוקר ברדיו גלי ישראל (94FM) ותקף את עו"ד אליעד שרגא: "מי שאמור להיות כביכול 'מגן הדמוקרטיה' מתברר לכאורה כעושק את החלשים. בלתי אפשרי לזעוק ביד אחת כנגד שחיתות וביד השניה לבצע שחיתות. העובדה שבכל ההסכמים שלו יש תנאי בוררות שהכל ייעשה בחדרים סגורים זה חלק ממהות הבעיה. בכל מדינה מתוקנת הבנאדם היה שם את המפתחות והאנשים תחתיו היו מראים לו את הדרך החוצה, אבל יש במדינת ישראל שווים יותר ושווים פחות, ואליעד שרגא נמצא בצד הנכון מבחינת המערכת".
מי שעוד תקף היה חברו של בוסי לפאנל 'הפטריוטים', נועם פתחי, שכתב בטוויטר: "התנועה לאיכות החשבון. שיעור בתקשורת: הכתבה של גיא פלג היתה מצוינת אבל חסרה דבר אחד: את גיא פלג יושב בסוף באולפן, שוצף וקוצף כמו על אמסלם ועל נתניהו. במיוחד על התגובה המביכה של שרגא שהטיימינג של פרסום הכתבה מעיד על רדיפה פוליטית. נראה מה היה קורה למישהו אחר שהיה רומז שפלג רודף אותו בטיימינג פוליטי... מה עם צימצום עילת החזירות?".
 
איש הימין ויוצר 'שנות ה-80', מני אסייג, הוסיף: "ככה נראה פרצופם של אלה שתמיד מנסים לחנך את כולנו, והרי אנחנו קיבלנו אחלה חינוך מהורינו ע״ה. אז שבו בשקט על קופת השרצים שלכם ותניחו לנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זכותו להיות חזיר
    משה 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל הוא חזיר מוגן. יקיר קפלן והתקשורת.
    סגור
  • 2.
    שרגא לא נר לרגלינו
    אזרח שאיכפת לו 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את החיידק מהשפעת החזירים הוא קיבל מהוד מעלת הזוג המלכותי,אותם רדף
    סגור
  • 1.
    גיא פלג
    בן גוריון 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמאל אבל ישר דרך
    סגור