תקשורת ומדיה

ינון מגל גרם לסערת ענק שוביניסטית: "סרבנית לייזר"

ינון מגל העלה תמונה של מפגינה נגד הרפורמה המשפטית שאחזה שלט ועליו כתוב 'סרבנית ופמיניסטית' והגיב בזלזול למראה של אותה מפגינה ולשיערות בבית השחי שלה: "סרבנית לייזר", כאשר התגובות תקפו את מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14: "עכשיו הכל ברור. אתה פשוט סובל מתסמונת הפין הקטן. משם כל התיסכול, הצעקות ההטרדות והשקרים"
תום נחום |  1
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
בעוד הוא מבקר רבות את המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט ואת ראשי המחאה, כמו גם הובלת החרם נגד שטראוס אחרי החלטת החברה לעצור את הפרסומים בערוץ 14 ולהוביל חרם מפרסמים נגד הערוץ, כאשר כעת, יכול להיות שמגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, לקח את הביקורות שלו צעד אחד רחוק מדי וגרם לסערה שוביניסטית גדולה סביב ציוץ שהעלה נגד אחת המפגינות.
מגל פרסם תמונה של מפגינה פמיניסטית מהמחאה בקפלן ובה היא אחזה שלט ועליו כתוב: "#מסרבות, לא פקידה ולא טנקיסטית, סרבנית ופמיניסטית", כאשר מגל בחר דווקא להתייחס דווקא לפרט אחר בתמונה ולא למסר אותו ניסתה להעביר, אלא לשיערות בבית השחי של אותה מפגינה וכתב בזלזול: "סרבנית לייזר".

התגובות, באופן לא מפתיע, לא איחרו לבוא, כולל מתקפות אישיות נגד מגל. צייצנית בשם הילה טוב כתבה: "נראה לי שבענייני נשים כדאי היה שתמנע מלהביע דיעה. בטח כשאתה סתם מתבהם. לא חושב?", בעוד מגל ענה והתייחס לתלתליה של הצייצנית: "חושב שכדאי שתעשי משהו עם השיער". צייצנית בשם מורן מאיר כתבה: "עכשיו הכל ברור. אתה פשוט סובל מתסמונת הפין הקטן. משם כל התיסכול, הצעקות ההטרדות והשקרים. עשה טובה לך תטפל בזה כי עולה ממך ריח לא נעים", בעוד שניר קליין תקף גם הוא: "מוזר שאתה רואה את התמונה כי אם יש דבר שאתה לא יודע לזהות זו בחורה שמסרבת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נו באמת היא דוחה ובטח ריח רע נודף מימנה
    סגור