תקשורת ומדיה

איקאה נחשפת: האמת על המבצע שמטריף את הישראלים

המבצע במסעדה של ענקית הרהיטים השבדית 'איקאה' שמטריף את הישראלים גרם לניב גלבוע להגיע ולבחון את הנושא מקרוב - אז האם ארוחת הבוקר ב-9 שקלים או 'אכול כפי יכולתך' לזוג ב-79 שקל מספקים את הסחורה? "לא נפלתי, אבל העניין פה זה המחיר - פלצנות בצד, מדובר בארוחה חלבית נדיבה". וגם - כמה המסעדה של איקאה קיבלה במדד של גלבוע?
תום נחום |  1
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שערך ביקורות אוכל במיטב השווארמיות באזור תל אביב וכמו כן, גם בירושלים, ובנוסף, אחרי שגם ערך ביקורת ב'לחם חביתה' בנתניה שכבשה את הרשתות החברתיות ואת ישראל עם השיר שהפך לאחד הלהיטים הגדולים בישראל בתקופה האחרונה, מבקר המסעדות ניב גלבוע סימן וי על יעד נוסף ומפתיע בביקורת על המסעדה של איקאה מטעם 'הצינור' ברשת 13.
המסעדה של ענקית הריהוט השבדית איקאה מציעה בופה 'אכול כפי יכולתך' ב-49 שקלים ליחיד ו-79 שקלים לזוג וארוחת בוקר ב-9 שקלים בלבד, במבצע שזמין ללקוחות הישראלים בימי רביעי מ-10:00 ועד 12:00, כאשר גלבוע התייחס לנושא ואמר: "זו אחת המסעדות בין הגדולות בארץ וגם הכי זולה בארץ - 80 שקל לזוג וזה גם 'אכול כפי יכולתך', אבל השאלה אם זה גם טעים".

גלבוע לקח בופה לאחד וטעם מכל מה שהיה לבופה של איקאה להציע, כאשר אמר על כך: "הקרואסון רך וטעים, חוץ מהמחיר אפשר אולי לבקש פחות אנשים ופחות תור. זה כמו בופה במלון שלא נפלתי, אבל מה ציפיתי? בינתיים הקרואסון הפיל אותי, כל השאר בסדר מינוס. אבל החוכמה פה זה לא האוכל - זה המחיר. מי שחיפש פה בשורה קולינרית או עיצובית - פשוט בעיה שלו. פלצנות בצד - מדובר בארוחה חלבית נדיבה שכל מלון שלושה כוכבים היה מתגאה בה. ברף המחיר הזה שמתחרה מלמטה במנת שווארמה ללא תוספות ושתייה, אין ספק שמדובר בעסקה משתלמת. צרה או נחמה, תחליטו אתם. אני מעניק להם בגאווה 7 במדד שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגברת גלבוע אוהבת לאכול מלפנים ומאחור (ל"ת)
    רן 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור