תקשורת ומדיה

פרטנר בשינויים בצמרת: זה המחליף שמונה במקומו של הסמנכ"ל הפורש

אחרי 20 שנה בבזק: קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה על מינויו של אלדד פיילס לסמנכ"ל מערכות מידע של הקבוצה. בכך, אלדד פיילס יחליף בתפקיד את רועי זהר, שביקש לפרוש בחודש שעבר מתפקידו בחברה
מערכת ice | 
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום (שלישי) על מינויו של אלדד פיילס לסמנכ"ל מערכות מידע של הקבוצה. בכך, אלדד פיילס יחליף בתפקיד את רועי זהר, שביקש לפרוש בחודש שעבר מתפקידו בחברה.
במסגרת תפקידו כסמנכ"ל מערכות מידע החדש של פרטנר, יהיה אחראי אלדד פיילס על פיתוח תשתיות ה-IT, הליבה ומערכות המידע הארגוניות בפרטנר. נוסף על כך, פיילס יהיה אחראי גם על המשך הטרנספורמציה הדיגיטלית, פיתוח ערוצים דיגיטליים, פיתוח פתרונות IoT והטמעת מודלי AI בתהליכי השירות והמכירה.
אלדד פיילס שימש ב-20 השנה האחרונות במגוון תפקידים בחברת בזק, כשבאחרון שבהם שימש כמנהל אגף מערכות מידע. לפני כן, שימש פיילס כמנהל אגף הנדסה, סייבר ותשתיות מיחשוב וכמנהל אגף תפעול רשת ומערכות מידע. לאלדד תואר שני במנהל עסקים MBA מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר ראשון בהנדסת חשמל ומחשבים עם התמחות בתקשורת ממכללת בראודה.
מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי, מסר: "אני בטוח כי הניסיון הרב איתו מגיע אלדד יסייע לנו להמשיך בתנופת השינוי במערכות מידע ובכלל, ויוביל אותנו ליהנות מהפוטנציאל האדיר של עולם ה-AI שלפנינו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה