תקשורת ומדיה

אברי גלעד נגד חיים אתגר: "כמה נזק ייגרם לילדים"

אברי גלעד הגיב בטור שלו ב'ישראל היום' לסערת תחקיר 'חשיפה' של חיים אתגר אודות הגירושין של ליבי ויעקב נחימובסקי: "אני אוהב את הרב נחימובסקי, אני יודע מה היה בבית נחימובסקי ולא יכול לשתף אתכם. אל לה לתקשורת להתעסק בהליכי גירושין כמעט אף פעם, השימוש בהקלטות סתר בעייתי, לעולם אי אפשר לדעת מה נותר מחוץ להקלטה. התקשורת היא כה רדודה, כה מוטה בגלל ענייני רייטינג וכה עוינת לגברים באופן כללי"
מערכת ice |  42
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
ביום ראשון האחרון שודר ב"חשיפה" של חיים אתגר בקשת 12, סרט על סיפור הגירושין המורכב של ליבי ויעקב נחימובסקי. הסרט הגיע כתגובה לכאורה לתחקיר של כוכב הרשת דניאל עמרם שטפל על ליבי האשמות קשות, וזכה על שלושת חלקיו למאות אלפי צפיות ביוטיוב, כאשר כעת, איש התקשורת הוותיק ומגיש רשת 13, אברי גלעד, התייחס לסערה סביב התחקיר והגירושין של ליבי ויעקב נחימובסקי בטור שלו היום (שישי) ב'ישראל היום' ולצד זאת, העלה גם אפשרות לכלול בטופס הבחירות חמישה נציגים מהמפלגה בה בוחרים בכדי לבטל את המסחרה מאחורי הפריימריז במפלגות, דרישה לקיים משאל עם אחת לחצי שנה בעקבות המשבר סביב הרפורמה במערכת המשפט ובנוסף, גם התרעם על כך ששדה התעופה באילת התרחק מהעיר למרות שכביש הערבה עדיין לא הורחב, מה שגרם לו להפסיק לבקר בעיר ולהעביר את חופשותיו ליוון, טורקיה או קפריסין.
בעקבות התחקיר סביב הגירושין במשפחת נחימובסקי, כתב אברי גלעד כך: "אני אוהב את הרב נחימובסקי ועורך איתו טקסי נישואין משולבים, הוא חברותא שלי ללימוד ואורח קבוע בביתי. אני לא יודע מה היה בבית נחימובסקי. ליתר דיוק, אני כן יודע, אבל לא יכול לשתף אתכם. כששמעתי שמין תוכנית כזאת תשודר עליו נחרדתי, כי ידעתי כמה נזק ייגרם לילדים, ובכל מקרה, אני תמיד חושב שאל לה לתקשורת להתעסק בהליכי גירושים כמעט אף פעם. השימוש בהקלטות סתר מתוך הבית בעייתי מאוד בעיניי. לעולם אי אפשר לדעת מה נותר מחוץ להקלטה, מי התגרה, מה קדם ומה בא אחר כך, איזה כפתור רגשי נלחץ בכוונה כדי לקבל תגובה שתהיה ראיה טובה במשפט התקשורת, איזו חולשה נסחטה כדי להפליל את הצד השני. התקשורת היא כה רדודה, כה מוטה בגלל ענייני רייטינג וכה עוינת לגברים באופן כללי, שעדיף לה לחשוף רמאים ונוכלים למיניהם, ולא יחסים זוגיים שבורים".
באשר לתחקיר, לאחר שהצד של ליבי השיב מלחמה ושידר בפריים טיים הקלטות מביכות של יעקב, הבעל יעקב נחימובסקי הגיב וטען כי ליבי הרבתה לשלוח נגדו תלונות כזב על התעללות משום ש"בישראל ניתנה חסינות לנשים מתלונות כזב, ובית המשפט הישראלי מקבל תלונות נשים ללא ראיות. מיהרה ליבי לגנוז תלונה חדשה שהגישה... לאחר שהחוקרים הטיחו בפניה תיעוד שצילמתי בו אני כלל לא נכנס לביתה. כמו גם הטענות בקמפיין הן טענות בדים. ביקשתי להגיע לאולפן ולשטוח בשידור חי את טענותיי בגיבוי ראיות, אולם סורבתי בטענה שהתכנית מוקלטת. ברור כי אין מדובר בתחקיר, אלא בקמפיין יחסי ציבור שנועד להנשים את קריירת המשחק של ליבי".
עם זאת, יעקב גם מצר על ההקלטות שלו שנחשפו: "אני מבקש לא להתייחס לשבבי ההקלטות עליהן אני מצר בימים אלו, מדובר במילים קשות בהן שגיתי, מילים שלא פעם אף נאמרו כלפיי".
תגובות לכתבה(42):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 37.
    יותר טוב שלא ידבר
    ליאו 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רולידר משי זהב ועכשיו נחימובסקי, חברים שלו. לא אנשים ראויים
    סגור
  • 36.
    אברי אתה לא יודע מה קורה בן בני זוג.
    רחל 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא לא יספר לך את כל האמת כל אחד יספר מה שנוח לה/לו קרוב לוודאי שהם יודעים וגם הילדים שמעו אז זה לא סוף הסיפור .
    סגור
  • 35.
    בהצלחה
    משה 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העיסוק בזה בתקשורת כ"כ מיותר. חכמה גדולה ובכלל לא םשוטה להתעלות מעל הכל ולאסוף את השברים עבור הדבר משותף והכי יקר שיש לכם. ילדיכם.. אני מפרגן לכם שתשאירו הכל בצד ותפתחו דף חדש ותסתדרו ביניכם לטובת משפחתכם
    סגור
  • 34.
    צודק
    טל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אברי גלעד כל הכבוד. תמיד היית אדם הגון
    סגור
  • 33.
    חשבון נפש
    מירה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    "הצנע לכת עם אלוהך" לא מפרסמים מה קורה בתוך הבית כל הסרטונים שהיו בהתחלת הנישואים הובילו להרס וחורבן כי זה לא רצון ה'!מה שקורה בתוך הבית לטוב ולרע זה אישי ולא נחלת הכלל!!!ולכל דבר יש פיתרון במקרה הזה חצה גבולות חבל ועצוב מאוד.
    סגור
  • טען עוד
  • 32.
    מסכנים
    נחמי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מסכן הוא והילדים
    סגור
  • 31.
    'רב" ????????
    רמוש 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אם אתה בנאדם,,, שום דבר לא יכול לגרום לך להשמע ככה!! לא בא לי לחזור על המילים המגעילות שיצאו לא מהפה!!! רב עאלק!!
    סגור
  • 30.
    שמאל המטנף על ביבי
    שומר ישראל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא מבין למה תקשורת צריכה להכנס בנושאים אישים של בני זוג. דבר שני. למה צריך לקיים משאל עם כל חצי שנה. בממשלת השיסוי האחרונה .אפילו לחברי כנסת לא נתנו לדבר. העם בכלל לא היה רלוונטי. והם מדברים על חופש דיבור ודמוקרטיה. גם באוסלו ובהתנתקות לא היה משאל עם. למה ממשלת הימין צריכה להתנצל שניצלה בחירות במדינה דמוקרטית. הדורסנות של השמאל בכל חיינו. מושחתים נמאסתם !!
    סגור
  • 29.
    אברי אתה טועה
    שירלי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    התחלתי לראות את הכתבה של דניאל. ברגע ששמעתי שהאבא הקליט את הילדים עצרתי את ההקלטה והפסקתי לשמוע. מי שמכניס את הילדים זה האבא ואני לא מאמינה לו. אברי באיזה זכות אתה לוקח צד. היית אצלם בבית? לא מתאים לך!!!
    סגור
  • יש שני צדדים לכל סיפור
    סליחה, תקלה 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה שהגברת החליטה כמו אמא שלה אחרי - 7 ילדים לזרוק הכל כדי לעשות מה שבראש שלה לא אומר שהאבא הזה לא הובל באף למקום שבו הוציאה לו את הדם, הקליטה אותו בשעת זעמו, והרסה לו את שמו. וגם היא לא יוצאת נקייה הגברת. יש הקלטות של הילדים שמספרים היטב גם אם זו הקלטה מה קרה וקורה שם עם האישה הזאת האמא. קודם הן מתחתנות בגיל צעיר, ואז משריצות ללא סוף, ואז מבינות כמה הגידול קשה ואם יש לך אופציה לברוח מכל הבלגן והילדים הרבים שהשרצת תברחי מהר.
    סגור
  • 28.
    לי היה חבר שהתאבד בגלל גירושים קשים (ל"ת)
    לילו 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    נורא פשוט
    יהדות 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    התורה ניגמרת ב"לעיני כל ישראך"אז לליבי המתוקה לכי למרכז גמילה מפירסום כי בחרת להקים בית חרדי לכאורה מבין לגמרי את בעליך..שנרדם קצת במשמרת ולא תפס אותך קצר נקודה.
    סגור
  • 26.
    רייטינג רייטינג רייטינג, אין אמת! (ל"ת)
    רייטינג 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    שמעתי על הזוג הזה בפעם הראשונה בתוכנית חשיפה. ברור שהיא
    צופה 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בגדה בו וברור שהיא לא שיה תמימה. אישה רדודה שכל מה שמעסיק אותה זה החיצוניות שלה והפרסום. מאוד פרובלמטי שמראים רק צד אחד. בכלל, התוכניות של חיים אתגר הן פרובלמטיות ומוטות.
    סגור
  • 24.
    תראו את הערוץ של דניאל עמר ם
    עוצלי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הוא מראה את האמת בתכלס
    סגור
  • מאיפה הגיעו לו כל ההתכתבויות שלה (ל"ת)
    א 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    כשאברי כתב "אני יודע מה היה בביתם", הוא איבד את
    גילי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    6 7
    האמינות שלו. אף אחד מלבד בני הזוג וקירות הבית לא יודע מה באמת היה שם. אילו לחיים אתגר לא היו את ההקלטות המזעזעות, הוא לא היה מעלה את התחקיר. אוי אברי, אברי, מה נהיה ממך...
    סגור
  • 22.
    חומר למחשבה
    שולה 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני לא יודעת מה היה בבית שלהם אבל זה שהוא חבר טוב שלך אברי, עוד לא פוליסת ביטוח שהוא צדיק. שניהם לא צדיקים יבחינתי. תכנית כזו לא היתה צריכה להיות משודרת. לא מעניין מה הולך בין בני זוג בבית גם אם הם כוכבי טיקטוק. חיים אתגר, חומר למחשבה להבא.
    סגור
  • 21.
    ליבילנד
    תמר 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ראינו את התיקיר אצל דניאל עמרם .ראינו תכתובות הכללללל. יודעים את האמת.גם הילדים שלה נגדה
    סגור
  • 20.
    לא אתי לפרסם סיפורי גירושים זולים. המון נקמנות קטנה איש
    נעמה 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אישית על הגב של הילדים. תקשורת לא הוגנת.
    סגור
  • 19.
    אברי אתה מקסים
    מנור 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איש מדהים
    סגור
  • 18.
    אברי גלעד
    כוכב 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה אתה צודק!!!! כתבה מכוערת חד צדדית .נגעת בכל הנקודות הנכונות .חיים אתגר, מי אתה שופט? דיין? מדוע נכנסת לנושא כזה ? כמה גירושין אתה מכיר שמתנהלים על מי מניחות ?!
    סגור
  • 17.
    אז אל תתפוס צד!
    ימית 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 4
    זה בדיוק מה שאברי גלעד עודה יוצא כנגד חיים אתגר שנתן במה לליבי והוא בעצמו יוצא להגן על הבעל שנשמע מאיים ובוטה!
    סגור
  • 16.
    עצם העובדה שהקליטה את בעלה אומר דרשני
    י 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    היא הכינה את עצמה כנראה בעצת עורך דין הרבה קודם כדי לקבל חזקה מלאה של הילדים אברי אתה כל כך צודק מסכנים הילדים
    סגור
  • 15.
    תחקירים של שקל
    מני 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כל אחד שהוא קצת מביא רייטינג מועמד לדין מוכפש. בושה שהמדינה נותנת לזה יד צריך לכבות את הטלויזיה לא לעודד הרע מי ניגש לתחקיר? מי שרוצה לעשות חיסול חשבון. לא מי שנפגע
    סגור
  • 14.
    כולנו יודעים את האמת
    רוית 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    והתחקיר בשקל רק חידד איזה מניפולטיבית הליבי הזאת ,בושה לעם היהודי ,בושה לחבד,בושה למשפחה ,בושה לילדים ,והעיקר בושה לעצמה!! פעם אחת בחיים שלי גם הוצאתי מילים קשות כלפי בעלי .מילים קשות שאני מתחרטת ,אבל תאמינו לי שבזמנו הייתה לי סיבה סיבה טובה להקליט אדם בתוך ביתו ? בושה זה שהילדים תופסים צד ברור זה כבר אומר הכל
    סגור
  • בהחלט כן להקליט אדם שמאיים בתוך ביתו וגם ברכב! (ל"ת)
    שירי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    גם אתה אברי גלעד מוטה לטובת הבעל
    רוני 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    11 14
    מתוך הכרותך עם הבעל גם אתה מוטה לטובתו ולא יודע מה היה בדיוק בבית. יש לך נטייה להתערב תמיד לטובת חבריך כמו במקרה של הספארי והווטרינר לטובת חבריך מבלי לדעת מה באמת קורה.
    סגור
  • 12.
    אף אחד לא צדיק פה
    ענבל 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אברי גלעד איזה אח אתה על מלא אתה!!!!
    סגור
  • 11.
    כשרואים את
    אינשטיין19 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    התמונות של הזוג המאושר מול המצלמות ו דקות אחרי שומעים את השיח, מבינים כמה הכל לא אמיתי
    סגור
  • 10.
    חייבים..
    אינשטיין19 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    להכניס לתכנית הלימודים שיעור בהתגוננות מפני תעשיית הפסיק, התשקורת-תקשורת, שטיפות מוח של ההגמוניה בעלת ההון, הכח והשלטו מכל הצדדיםן..
    סגור
  • 9.
    אברי
    דיי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכתוביך מבינים שאתה חבר במידה כזו אן אחרת של יעקב נחימובסקי,לא ברור כמה ראית בביתם של נחימובסקי,אפילו אם ליבי עשתה אי אלו מניפולציות,נשאלת השאלה למה?אולי לא היתה מאושרת בתוך התא המשפחתי,אולי ליעקב כן היה חלק לפחות מסוים בהתעללות מסוימת במידה כזו או אחרת? אז,לפי מה שהבנתי ממך ליבי בעצם ניפחה את העניין, לטובת מה? להשיג גט? להשיג עוד עוקבים?להשיג את רחמי העוקבים/הציבור? מדבריך ניתן להבין שלא כל האמת נאמרה,ובעצם תוכנית החשיפה הספציפית הזאת של ליבי נוצרה מצד חיים אתגר לצורכי רייטינג,ופרנסה בשבילו.. אולי אתה צודק...ואנחנו לא יודעים את כל האמת..מסכימה איתך שחשיפה כזאת, זאת סתם מציצנות לעניינים אישיים של משפחה,ואינה נותנת כלום לציבור,בניגוד לחשיפות של נוכלים שמיועדות בעצם להזהיר את הציבור מנוכלים מאוד מסוימים כדי שלא יפלו בפח עוד אנשים ..
    סגור
  • 8.
    גרושה מהגיהינום, הלכה לכל עיתון התראיינה בכל הערוצים
    מרטינה 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    13 2
    גרושה מהגיהינום, הלכה לכל עיתון התראיינה בכל הערוצים האפשריים, וכל זה כי הבינה שהיא כבר מוצר שפג תוקפו.הגברת נרקומנית של פרסום! היא מכרה את הנשמה שלה לשטן בשביל להשאר רלוונטית
    סגור
  • 7.
    מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    חי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 6.
    תודה,לליבי,שהשמיעה את קולה,על האומץ,גאה בה.
    אנונימי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    8 14
    מאד מעריכה את אברי גילעד,אך לצערי,סיפורה של ליבי נחימובסקי הוא סיפורן של נשים רבות,שנכתב לאורך ההיסטוריה,בעבר,בהווה,ובעתיד. כאשר המדינה,המשטרה,ומערכת המשפט מבקשת מהאשה המתלוננת להוכיח 100 אחוז מעל כל ספק סביר,שהבעל כנגד מספיק שמוכיח רק אחוז אחד. כך שישנם תיקים שנסגרים,לא כי מדובר בתלונות כוזבות,אלה כי מדובר לעיתים בחוסר ראיות,או בכך שהאישה אינה מסוגלת לבטא את עצמה עם כל הכאב שחוותה,הפחד,לעיתים קושי בביטוי,מול סנגור מיומן,כך שהסיכוי קטן,לכן גם עם האישה המתלוננת בשל כך נאלצה לראות שהתיק נסגר,אין בכך שום הצדקה לתלונת כזב. מה גם שאין חסינות במדינה לאישה המתלוננת,ולאחר שעברה תהליך מייגע,ובמידה ונסגר התיק,נאלצת אותה האישה לעמוד מול אמירות,של "תלונות כזב" וכו'. אני רוצה לציין,שאישה מתלוננת,וכאן זאת ליבי נחימובסקי,אז יש לה היכולת לחשוף את הסיפור שלה,על מנת שנשים ילמדו,ויבינו,אך זה עובד כאן. אני רואה את האישה הזאת,שומעת אותה,מאמינה לה,ומרגישה את כאבה. אני בטוחה בכל מה שאמרה,ולצידה,ולצד כל אותן נשים שהצליחו לצאת ממעגל האלימות,לצד אותן נשים שאמרו להם בפרצוף שלא מאמינים להן,אותן נשים גיבורות!
    סגור
  • אף אחד לא צדיק פה
    ענבל 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    10 3
    ממש לא חמודה אני אשה מוכה והיא מתאמצת להיות מוכה אני לא מאמינה לה גבר אלים לא אומר ועושה דברים שראינו בכתבה ויתרה מזאת לא בעיה להוציא את בעלך מדעתו רואים בצילומים שהיא מעפילה עליו בכל הסירטונים כשהיא עושה את דרכה לעצמאות אשה מוכה לא מתנהגת ככה כדיי לא לעורר כעס בקיצור שקר היא מעליבה אותנו הנשים המוכות ועושה לנו שם רע !!
    סגור
  • 5.
    צודק במאה אחוז
    יגאל 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    להציג צד אחד זה רק מראה את המטרה להנשים את הקריירה שלה וזהו
    סגור
  • 4.
    חיים אתגר הורס משפחות
    אבי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הרבה בנות התגרשו כשפירסם אתגר על התחזות הגברים חיים מביא על הבנות להתגרש הוא מלוכלך גדול וחוצפן ענק צריך לא לשדר תוכניות כאלה שילך הביתה אתגר אתה בושה !
    סגור
  • 3.
    מאיפה אתה יודע מה היה אצלם בבית?
    חדווה 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    8 11
    ההתכתבות אצל עמרם נראית מזוייפת ואת הראש של הילדים הגרוש יכול לשטוף ולהרעיל לי ההקלטות נשמעות אמינות מאד, הרב ירק על אשתו וקילל אותה בצורה אלימה ובגלל זה נכנס למעצר.
    סגור
  • למה מזויפת?
    דפנה 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ההתכתבות אצל עמרם נראית אמינה מאוד. בטח אחרי שהיא באה להתראיין בפאה ולבושה בסטייל של מאה שערים שבחיים לא לבשה. סיפרה שהתחתנה בשידוך כשהיתה תלמידה כאילו זה דבר נורמלי בחב"ד. כל מה שעשתה עשתה מבחירה. בעיות בזוגיות? אפשר לטפל, אפשר להיפרד. אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן ולא שהוא צדיק אבלהשקר ניכר גם בתוכנית של חיים אתגר.
    סגור
  • 2.
    תגובה...
    לילי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הכל יכול להיות בסיכסוך גרושין. אבל כשיעקב הסביר את דברי גרושתו בצורך להתניע את קריירת המישחק שלה - שם חשדתי. באמת ???? זאת הסיבה ? או שהיו דברים מאחורי דלתיים סגורות שגרמו לה לעזוב ?
    סגור
  • 1.
    צודק-מה לא עושים עבור רייטינג
    ציקי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    9 3
    ערוץ 12 ערוץ רדוד ולא אמין.
    סגור