תקשורת ומדיה

אראל סג"ל מתפוצץ על שקמה ברסלר: "ירדה מהפסים, אנחנו נאצים?"

אראל סג"ל יצא למתקפה קשה נגד אחת מראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, שקמה ברסלר: "אנחנו נאצים ואסור להגיע איתנו לפשרה? אם אני מבין נכון, מנסים למנוע מלחמת אחים בגלל צמצום עילת הסבירות! נראה לי ניסיון ראוי. אבל הפרופסור רוצה הכרעה. רל"ב קלאסי"
מערכת ice | 
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
מגיש ערוץ עכשיו 14, אראל סג"ל, יצא למתקפה חריפה נגד אחת מראשי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, שקמה ברסלר, כאשר הגיב בזעם לציוץ שלה בו כתבה: "זוהי קריאה לכל הצ׳מברליינים הפוטנציאלים של המחנה (בוז׳י, גנץ, לפיד) - פשרה בפני עצמה איננה ערך. אל תתפשרו על הערכים של העם הנפלא הזה. זמן ההכרעה הגיע. נכריע את הקיצוניות והטירוף. זה מיעוט קטן ואלים שהשתלט על הממשלה".
סג"ל כתב בתגובה כך: "היא ירדה מהפסים אם הייתה עליהם פעם. צ'מברליין כזכור חתם את הסכם מינכן עם היטלר. ה-היטלר. זה עם השפם. הנאציונל-סוציאליסטי הידוע. מה זה אומר עליה ועל חבריה אם זה עולם הדימויים שלהם. שאנחנו נאצים ואסור להגיע איתנו לפשרה? הגייס של ז'וקוב בדרך? אם אני מבין נכון, מנסים למנוע מלחמת אחים בגלל צמצום עילת הסבירות! נראה לי ניסיון ראוי. אבל הפרופסור רוצה הכרעה. רל"ב קלאסי. והידד לקלישאות העלובות מהם הערכים של העם הנפלא הזה? (לא כולל מי שלא שקמה): הפיכות צבאיות? חבר מביא חבר? פנקס אדום? גדר ושער צהוב? "שיוך"? פנסיות תקציביות? איחוד ומאוחד? אכיפה בררנית?".
 
בתוך כך, בשבוע שעבר, לאחר טעות שנפלה במהלך שידור אייטם על משרד הפרסום גיתם BBDO בתוכנית 'הדו"ח של סג"ל' בהגשתו של אראל סג"ל בערוץ 14, סג"ל לקח אחריות על הטעות המדוברת והתנצל בצורה גלויה בציוץ שהעלה בנושא לחשבון הטוויטר שלו, כאשר בעוד מגיש ערוץ עכשיו 14 דווקא לקח אחריות על הטעות שנפלה בשידור תוכניתו, מי שפחות האמין להתנצלות המדוברת הוא מגיש 'אזור בחירה' ברשת 13, רביב דרוקר, שיצא למתקפה נגד סג"ל וערוץ 14.
תחילה, סג"ל צייץ בטוויטר את התנצלותו וכתב: "במסגרת התכנית הערב שידרנו קטע וידאו קצר מדיון שנערך בין היתר בהשתתפות אנשי משרד הפרסום גיתם. במסגרת השידור ייחסנו לאנשי המשרד בשוגג, כוונה לרתום את המגזר הערבי למחאה, בעוד הקטע ששודר היה מקמפיין אחר. אני מתנצל בפני אנשי גיתם על הטעות שנבעה מתקלה מערכתית ולא מכוונת זדון. אתנצל בחדווה וביושר גם בתכנית של מחר, באותה השעה בדיוק. נשתמע".

מי שכאמור, לא האמין בכנות התנצלותו של סג"ל הוא מגיש 'אזור בחירה' ברשת 13, רביב דרוקר, שתקף: "זרוק את זה על המפיק שלך, כמו תמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה