תקשורת ומדיה

עיתונאים חרדים בשירות הרפורמה? זה העיתונאי החרדי שהוזמן לנאום

במטה הפגנת הימין של עצרת המיליון שתתקיים הערב ברח׳ קפלן בתל אביב פונים גם לקהל החרדי המזוהה עם הרפורמה המשפטית ודוחקים בו להצביע ברגליו. עיתונאים חרדים כבר קיבלו פניה לנאום בעצרת. האם יענו לאתגר?
דוד זולדן | 
צילום פלאש 90/ יונתן שאול, יונתן זינדל, אבשלום ששוני, shutterstock
במהלך הלילה הופצו כרוזים ופשקווילים בערים החרדיות הקוראים לציבור להגיע למחאה ההמונית כדי להפגין נגד מה שהם מכנים: "שלטון בג״צ" ובשעות הקרובות יפעלו כרוזים ברחובות החרדים עם מסר מיוחד על רקע ניגון מגילת איכה.
במטה תקומה 64 ובארגונים היוזמים את הפגנת המיליון מבינים שיהיה קשה להוציא את הציבור החרדי לרחובות ללא קריאה רשמית של הרבנים אולם סבורים שרבבות יגיעו באופן עצמאי מאחר שמזוהים עם ערכי הימין והעובדה שהפעם הרבנים לא יצאו נגד ההפגנה.
ל-ice נודע כי כחלק מהפנייה לקהל החרדי ביקשו המארגנים לשלב נואמים חרדים בעצרת ובין היתר פנו לאיש התקשורת והפרשן החרדי ישראל כהן ולעיתונאי ומגיש רדיו קול חי דוד חכם כדי שינאמו בעצרת המיליון כנציגי המגזר החרדי.
בשלב זה לא ברור אם הדבר ייצא אל הפועל אבל עצם הפנייה מוכיחה כי הקהל החרדי חשוב למארגנים במטרה להוכיח כי כלל מצביעי הימין מתחברים למחאה. ברלה קרומבי ממארגני ההפגנה אומר ל-ice כי: "אנחנו יודעים על הצטרפות קהלים רבים ומגזרים נוספים להפגנת הענק שתיערך הערב ואכן על הבמה יהיו נואמים שייצגו את כל פסיפס החברה הישראלית שיכריזו כי לא מסכימים להיות יותר סוג ב׳ ומצהירים לתמיכה ברפורמה והעברת צמצום עילת הסבירות בכנסת".
נכון לעכשיו לא ברור האם העיתונאים יענו לאתגר אך עצם הקריאה מעוררת סקרנות ועניין רב ברחוב החרדי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה