תקשורת ומדיה

עמית סגל חושף: מתח שיא בין נתניהו ליריב לוין

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 שם זרקור על המוקד האמיתי של הפוליטיקה ישראלית: "על השולחן וריאציה של ההצעה הקיימת, חקיקת שינוי בחוק היועמ"שים וצמצום עילת הסבירות, בתמורה להקפאה ממושכת בשינויים בדרך שבה נבחרים שופטים בישראל. נתניהו נוטה לתמוך בדחיה, לוין מזהיר שזו לא הקפאה"
מערכת ice |  1
עמית סגל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, העלה פוסט לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא חושף כי הדרמה האמיתית בפוליטיקה הישראלית היא לא סביב נושא ההידברות בין הקואליציה לאופוזיציה בבית הנשיא, אלא במה שקורה בתוך הקואליציה.
כך כתב סגל: "מתקרבים להכרעה בקואליציה: האירוע האמיתי כעת הוא לא בבית הנשיא ולא בין קואליציה לאופוזיציה, אלא בתוך הקואליציה. על השולחן וריאציה של ההצעה הקיימת, חקיקת שינוי בחוק היועמ"שים וצמצום עילת הסבירות, בתמורה להקפאה ממושכת בשינויים בדרך שבה נבחרים שופטים בישראל. נתניהו נוטה לתמוך בדחיה, לוין מזהיר שזו לא הקפאה, זה יגרום לרכיב העיקרי בקואליציה לקפוא למוות".
הוא המשיך: "בזה עוסק מרתון פגישות בימים האחרונים - גם קיסריה אתמול, גם בלשכת רה"מ היום (ראשון) ובהמשך הערב. משתתף מרכזי בפגישות: ד״ר רפי ביטון שהוזכר כמי שיקודם מטעם הקואליציה לכהונה בעליון. שני הצדדים פרסמו הכחשה, אבל המתח ביניהם בשיא. לראיה: בשבוע שעבר הקואליציה העבירה הצעה חדשה. לא חלפו כמה שעות והיא חזרה בה. מישהו בפנים גילה, התקומם והביא לביטול. כאמור - ימים של הכרעה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כי נתניהו מבין את הנזק האדיר שזרע לוין.
    אלה 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אינו מתנהל באופן ממלכתי. הצליח לקומם לא רק את מתנגדי הליכוד. גם ובעיקר תומיכים של הליכוד בכלל ונתניהו בפרט. בזירה הבינלאומית הוא זרע נזק שרק קוסם יתקן. והוא רוקד צמוד צמוד עם עבריינים.
    סגור