תקשורת ומדיה

ינון מגל יצית מרד בתשלומי המסים? "תפסיק מיד לשלם!"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק קרא למרי אזרחי וניסה לעודד אזרחים להפסיק לשלם מסים למדינה, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14 החליט להעמיד אותו בפני 'מבחן אומץ' וצייץ: "למה בעצם אהוד ברק לא נותן דוגמא אישית ומפסיק לשלם מסים? למה כל הזמן ה"קריאות" האלו לאחרים? תן דוגמא אישית, אתה המפקד! תוביל!"
תום נחום |  1
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
בעוד המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט נמשכה גם אמש (שבת) עם מספר הפגנות גדולות בערים שונות בארץ, וכאשר השיחות בבית הנשיא בנסיון להגיע להסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה סביב הרפורמה וסעיפיה נמצאות על סף פיצוץ, בצד הימני של המפה תוקפים את מי שהפך לאחת הדמויות המרכזיות במחאה, ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שקרא בצורה ברורה למרי אזרחי.
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, תקף את ברק והעמיד אותו בפני סוג של 'מבחן אומץ' בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו וקרא לברק להפסיק לקרוא לאנשים לבצע פעולות ולבצע אותן קודם כל בעצמו: "למה בעצם אהוד ברק לא נותן דוגמא אישית ומפסיק לשלם מסים? למה כל הזמן ה"קריאות" האלו לאחרים? אהוד, תן דוגמא אישית! אתה המפקד! תוביל! תפסיק מיד לשלם מסים!!".

זאת לאחר שאמש מפלגת הליכוד תקפה את ברק בציוץ רשמי: "אהוד ברק, האיש שלפי ה׳וול סטריט ג׳ורנל׳ נפגש יותר מ-30 פעם (!) עם הפדופיל ג׳פרי אפשטיין *לאחר* שהורשע, ממשיך בניסיונו הפתטי להלבין את מעשיו המגונים באמצעות הסתה חמורה וקריאה למרי אזרחי. דברי ההסתה החמורים של ברק לא יעזרו לו להשכיח את מעשיו בחדרים הסגורים של אפשטיין. שום חם-צוואר לא יוכל להסתיר את פרצופו האמיתי. זהו האיש שמתיימר להיות המגדלור המוסרי של השמאל…".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדיין מחפש קופת-טריפה
    משגיח-הכשרות 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא תנתב כסף-"כשר" לעלוקות
    סגור