תקשורת ומדיה

אילה בן גביר מכחישה הסתה נגד להט"ב: "תפסיקו לשקר"

אשתו של השר לביטחון לאומי הגיבה לפרסום של כתבת חדשות 12, ענבר טויזר, על פיו היא עומדת מאחורי ארגון המחאה כנגד מצעד הגאווה שיתקיים בירושלים ביום חמישי הקרוב
מערכת ice | 
אילה בן גביר (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
ביום חמישי הקרוב, יתקיים בירושלים מצעד הגאווה, אירוע נפיץ מטבעו, אך השנה - בגלל גורמים ימניים קיצוניים בממשלה הנוכחית, שבעבר ובהווה התבטאו בצורה קשה כנגד קהילת הלהט"ב, זה מרגיש כי הלהבות גבוהות יותר פי כמה וכמה.
כתבת חדשות 12 ענבר טויזר, מסקרת מקרוב ומדווחת באופן שוטף בחשבון הטוויטר שלה אודות ההכנות לקראת המצעד ובימים האחרונים היא חושפת כי ישנן כוונות של ארגון להב"ה, בראשותו של בנצי גופשטיין, לארגן מחאת נגד, עם מסרים חשוכים ואלימים כנגד הקהילה הגאה.
כך דיווחה טויזר אמש (שני): "פעילי ארגון להב"ה נערכים ל"יום חמישי הקטלני" במקביל למצעד הגאווה בירושלים וההסתה נגד הקהילה הגאה חוגגת. בתכתובות פנימיות הם קוראים: "לשרוף את משתתפי מצעד התועבה". מאחורי המחאה עומדים מקורביו של השר לביטחון לאומי: בנצי גופשטיין ואיילה בן גביר שעומדת בראש הקרן שמממנת את להב"ה".
 
גם גופשטיין וגם אשתו של השר לביטחון לאומי הגיבו בעצמם לציוץ הזה. בן גביר כתבה: "הקשר שלי למודעה הזאת, זה בערך הקשר בין חלקים בתקשורת הישראלית לאתיקה מקצועית.... תפסיקו לשקר ולהנדס תודעה ועוד מבלי לבקש תגובה". גופשטיין מצידו כתב: "חרטא. מאיפה את ממציאה תכתובות פנימיות. תזמיני לשם משטרה. אנחנו עושים הפגנה חוקית לא אלימה. דמוקרטיה".
היום, גופשטיין אף ניסה לטעון כי טויזר מחפשת בכוח מידע מלוכלך אודות הארגון שלו ומפיצה פייק ניוז, טענה שהיא כמובן פייק ניוז בפני עצמה, כמו שכתבת חדשות 12 הוכיחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה