תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14 מתפוצץ: "חבורה של חולי נפש"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, איתמר פליישמן, במתקפה חריפה נגד המפגינים ב'יום השוויון': "חושבים שהמדינה שייכת להם ולאבא שלהם, אדוני הארץ. מי הם שישבשו את החיים במדינת ישראל?"
מערכת ice |  10
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
אחרי ירידה מסוימת בפעילות בחודש האחרון, ארגוני המחאה נגד הרפורמה המשפטית מקיימים היום (חמישי) את יום שיבוש תחת הכותרת "יום שוויון לאומי". יום השיבוש מתקיים על רקע השיחות בבית הנשיא והוויכוח הציבורי סביב חוק הגיוס החדש שמנסות לקדם המפלגות החרדיות.
פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, איתמר פליישמן, תקף את המחאה בחריפות בשידור ואמר: "הכל בשם הכוונה לשבש את החיים במדינת ישראל בדיוק כמו שהם אומרים שהם הולכים לעשות, אם זו הייתה הפגנה בקפלן במוצ"ש שם אני אומר אוקיי, יש מספרים מרשימים, באים אנשים, קצת חוסמים כביש לכמה שעות, שם אני אומר 'נו, עם זה אני יכול לחיות', נגיד. אבל פה מדובר בחבורה של 3,000 חולי נפש, באמת, סליחה, שחושבים שהמדינה שייכת להם ולאבא שלהם, שהם אדוני הארץ, ואחת לכמה זמן, ביום חמישי, הם יחסמו לי את הדרך לעבודה, למה מי הם? מי הם בכלל? צריך לקרוא להם למשטרה ולהגיד להם שאם הם יעזו לעשות את הדברים האלה, יעצרו אותם, יעמידו אותם לדין מהיר ובית המשפט כנראה ישלח אותם למעצר, מי הם שישבשו את החיים במדינת ישראל?".
 
במהלך היום יתקיימו עשרות אירועי מחאה ברחבי הארץ, ולדברי המארגנים יכללו "שיבוש בסדר היום במקומות העבודה ובאקדמיה, כשחלק לא קטן מהם מתבצע ללא פרסום מוקדם".
נציג של אחד הארגונים אמר לynet כי מחר "יהיו הפתעות". לדבריו, "ההפתעות המתכוננות נוגעות לאי-שוויון ויתמקדו בפערים בחברה שהממשלה מקדמת דרך התקציב המעוות שמנציח את הפערים". ראש ארגון אחר אמר כי "הביקורת היא כלפי ההנהגה שמוליכה את ישראל לפירוק המרקם החברתי והקרע בעם".
מארגני יום השיבוש מציינים כי בחמישי מתוכננים שני גלים של שיבושים ברחבי הארץ, בשעות הבוקר - והחל משעות אחר הצהריים. יום השיבוש החל כבר ב-07:30, עם מיצג של מחאת ההייטק ברחבת הבימה בתל אביב, ב-08:00 החלו מחאות וצעדות של הורים וילדים בעשרות מוקדים, ובמקביל יחלו שיבושים וחסימות במוקדים שונים. כמו כן, באותה שעה תתקיים הפגנת שוויון בנטל, עם מיצג לשכת גיוס בצומת נהלל.
ב-08:30 החלו להפגין פעילים במחאת המילואימניקים "אחים לנשק" מול בית הנשיא בירושלים. ההפגנה הזו זכתה לכותרת: "מציבים קו אדום להידברות - מערכת משפט עצמאית". החל מ-09:00 יתקיימו מחאות מול הרבנות הראשית בתל אביב ובירושלים. ב-10:30 תחל צעדה מהרבנות לבית המשפט בתל אביב, שם תתקיים "חתונה ורודה".
ההפגנות יתחדשו שוב ב-15:30, עם "הפגנת שוויון" בצומת צמח שבכינרת. ב-17:00 תתקיים צעדת סטודנטים בכמה מוקדים במקביל - בין היתר מפארק המדע ברחובות לעבר בית המשפט בעיר, צעדה נוספת תצא מרחבת המדעטק בחולון. ב-17:00 תיערך הפגנה גם בצומת הגומא, סמוך לכפר בלום שבגליל העליון. ב-17:30 יתקיים "מסדר אימהות בכומתות" מול ישיבת "קול התורה" בירושלים.
 
ב-18:00 תגיע המחאה ליישובי הערבה, שם יתקיימו הפגנות במוקדים רבים לאורך כביש הערבה. במקביל ייערך "מסע שוויון בנטל" בעמק יזרעאל, וכן הפגנה מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין.
ב-19:00 תיערך "צעדת שוויון" של קהילת הלהט"ב, שתחל בכיכר הבימה בתל אביב. כרבע שעה לאחר מכן תתקיים הפגנה בצומת כרכור.
ממארגני יום השיבוש נמסר: "נתניהו חזר להסית והשרים הודיעו שמטרתם להעביר אתה חוקי הדיקטטורה עוד במושב הזה. רק המחאה יכולה למנוע מממשלת החורבן להרוס את צבא העם, הכלכלה ולמנוע את הקרע בעם".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פליישמן הוא מתמודד נפש שהיה אובדני ובדיכאון
    אני 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פליישמן בוידוי אצל סגל וליבסקינדדיווח שהיה אובדני ובדיכאון, עכשיו הוא מתגולל על אנשי המחאה. טול קורה מבין עיניך הפוזלות. קרוב לשנה אחרי, אנחנו אחרי אסון ה-7/10 שהחמאס טבח בנו. פליישמן וכמותו תמכו בחיזוק החמאס
    סגור
  • 5.
    שמאל קיצוני אלים מתקשה להביט במראה
    ישי 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתמר פליישמן דובר ופרשן משובח ומוכשר בחסד עליון, מציב בכל פעם בהצלחה יתרה מראה מול פרצופו הדוחה, טמא ונאלח של השמאל הקיצוני הפוסט ציוני, פוסט-יהודי ומעל לכל - שמאל קיצוני גזעני, אלים ואוטו-אנטישמי.
    סגור
  • 4.
    פליישמן מי אתה בכלל שתגנוב דעת ותגן
    דויד שמר 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בחירוף נפש על פושעי הכנסת והמלכי הקומבינות ?. מי אתה ומי הסמיך אותך להיות מגינם של הקומבינטורים הגדולים בכנסת שתומכים בטרור שמעבירים לחמאס כסף בפרוטקשיין במקום להיות ימין אמיתי ולוחמני ? מי אתה שתגיד על מי שלא בדעתך חולה נפש שנים רבות ? מי אתה בכלל שאין לך שום טענה וביקורת נגד הממשלה הנוכחית שמקריסה את האזרחים בנטל כבד ואובדן משילות ? אתה גונב דעת אתה והחברים שלך בפאנל שם . צריך לזרוק אותכם לעזה על מימון החמאס רוצחי עם ישראל שאתה ברוב טובך לא מדבר על זה . אתם מממנים את רוצחי עם ישראל ! אתם ורק אתם שקרנים שמשקרים על בסיס יומי תמורת בקשיש פרוטות שהלוואי והייתם באים בטענות וצעדים נכונים להבראת העם והמדינה, אבל אפעס לא מעניין , רק להתחשבן ולהתנגח עם כל מי שלא מסכים איתך במקום לעבוד במשותף . אידיוט משומש בתחפושת ימין .
    סגור
  • שלייפמן ,אין עלייך רק אמת יוצאת מפיך ירבו כמוך, אמן
    טובה 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלייפמן גאון רודף צדק
    סגור
  • 3.
    פליישמן
    אני 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאחר ואתה מכנה את המפגינים״ חולי נפש״ אומר לך ולערוץ 14 את שאמר השר ה״דגול״ קרעי: לכו לעזאזל
    סגור
  • אתם גם ככה שם, אין על שלייפמן (ל"ת)
    טובה 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זבל הארץ
    שר 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זבל הארץ מוזן מההפגנות בלי זה הם עלובי שמאל צבועים או אינטרסנטים עשירים שלוקחים להם את השמנת.זו מדינת תל אביב שמחליפה את סדום והסוף ידוע
    סגור
  • 2.
    אלה שחושבים שהמדינה שייכת להם יושבים בכנסת. תתעורר ומהר (ל"ת)
    הפוך 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ובצדק הם יושבים שם (ל"ת)
    טובה 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האמת אני
    חמוטל ברנזון אוטמזגי 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא יודע מי זה, אבל לכאורה הוא נראה לא ממש איתנו. הדיבור, שפת הגוף, משהו משובש ולא בריא שם לכאורה.
    סגור