משפט

ערוץ 14 מתגרה ברביב דרוקר: "בוא תתבע אותי"

איתמר פליישמן חשף בתכנית 'הפטריוטים': "רביב דרוקר ביודעין ובמזיד החליט להשתיק סיפור שבו שני אנשים, אחד בגיר ואחד לפני גיוס הביאו בחורה לביתם, נתנו לה סמים וצילמו אקט מיני איתה והעלו לרשת", ודרש מהעיתונאי שיתבע אותו
מערכת ice |  3
רביב דרוקר (צילום פלאש 90, freepik)
בשבוע שעבר, רביב דרוקר הגיש תביעת ענק נגד כמה מעיתונאי ערוץ 14 בעקבות ציוץ של כנרת בראשי וכפי שנחשף ב-ice, גובה התביעה עמד על 1.2 מיליון שקל. הוא לא עצר שם ומלבד בריאיון שלו לישראל היום, גם בטורו בהארץ טען שערוץ 14 משדר פייק ניוז מדי יום והשתלח בו בלי רחמים. אמש (שני) בתכנית 'הפטריוטים' דנו בנושא.
במהלך הסגמנט בתכנית, אמר חבר הפאנל איתמר פליישמן: "דבר אחרון על דרוקר שהוא ממפרסמי הפייק ניוז הגדולים בעידן המודרני, לדוגמא הוא פרסם בערוץ 10 בזמנו שנתניהו אישר את מכירת הצוללות למצרים של מורסי, רק שהוא נתן תאריך אחרי שמורסי נפל מהשלטון".
 
עוד אמר פליישמן: "הינה אני אגיד משהו על רביב דרוקר ואם הוא רוצה שיתבע אותי, תבע אותי. רביב דרוקר ביודעין ובמזיד החליט להשתיק סיפור שבו שני אנשים, אחד בגיר ואחד לפני גיוס הביאו בחורה לביתם, נתנו לה סמים וצילמו אקט מיני איתה והעלו לרשת. אני יודע שמשפחתה של הנערה פנתה לדרוקר והוא מכר להם כל מיני סיפורים ואני אומר לך שאני אומר רק את חצי הקרחון, בוא תתבע אותי".
ב-2017 צייץ פליישמן על הסיפור: "תוהה אם כשברוך קרא מדבר על בושה ו-"המקור" הוא זוכר שהם מטייחים אורגיה של בגיר ואחד כמעט בגיר עם בת 14.5 שהודלפה לרשת ומוטטה את הילדה, שעוד נאלצה לראות את תוקפיה נהפכים לגיבורים ע"י ברוך קרא וחבריו בנות זכרו שחשוב לדעת לא להיות מותקפת ע"י בעלי קשרים בערוץ 10".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דרוקר סוכן כאוס שרלטן ושקרן ! (ל"ת)
    אסף 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    דרוקר נולד שקרן (ל"ת)
    פרח 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    בוא תתבע נו יש לי בית המשפט מאחורי נו יאללה
    י 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חושב שהוא מעל כולם רק בגלל שהוא שמאל פוליטי האיש הזה בכלל לא עיתונאי הוא פוליטיקאי נטו
    סגור