טלוויזיה

רביב דרוקר נגד ערוץ 14: "משדר פייק ניוז מדי יום"

רביב דרוקר תקף בטור ל'הארץ' את ערוץ עכשיו 14 וטען שמדובר בערוץ פייק ניוז 'א-לה-פוקס ניוז', ינון מגל תקף: "אני במקום קברניטי ערוץ 14 תובע לו את החיים"
מערכת ice |  1
רביב דרוקר (צילום רשת 13)

אחרי שמגיש חדשות 13, רביב דרוקר, החליט להפסיק להבליג מבחינתו ושלח מכתב תביעה בטענה לדיבה מצד מגיש ערוץ 14 הוותיק שמעון ריקלין, כמו גם את כנרת בראשי, יעקב ברדוגו, ינון מגל ושורת עיתונאים בסכום כולל של 1.2 מיליון שקל, כפי שנודע ל-ice בלעדית, כעת מסתבר כי קיימת אפשרות שערוץ 14 יתקוף בחזרה עם תקיפה משלו, זאת אחרי דבריו של דרוקר בטור הדעה שהעלה ל'הארץ'. בטור כתב דרוקר בין היתר כך: "גם בישראל פועל ערוץ א-לה-פוקס ניוז, ובמידת מה אף גרוע יותר. ערוץ 14 משדר פייק ניוז מדי יום ביומו. הרוב המוחלט של קורבנותיו אינם תובעים אותו. לפני חמש שנים הייתי אומר שמוטב כך". מי שהעלה צילום של אותו טור מדובר לטוויטר ותקף את דרוקר הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שכתב: "רביב דרוקר מהקברניטים הראשיים שעל שמם רשום הכשלון של ערוץ 13, טוען הבוקר ש"ערוץ 14 משדר פייק ניוז מדי יום ביומו" זה כמובן פייק ניוז, ואני במקום קברניטי ערוץ 14 תובע לו את החיים. שילמד לקח לכל החיים החוצפן הזה".  

ריקלין כתב בטוויטר שלו: "קיבלתי כעת מכתב תביעה דיבה נוסף מדרוקר המשועמם. הוא תובע אותי וגם את: כנרת בראשי יעקב ברדוגו, ינון מגל, אבי רצון, דני זקן, יותם זמרי, ידידיה מאיר, יערה זרד, משה גלסנר, עידו טאובר גלי ישראל ערוץ 14 וקול ברמה".

עוד הוא כתב על המכתב שקיבל מעיתונאי חדשות 13: "עשו טובה שם בועדת המידרוג תעלו לערוץ שלו את הרייטינג אולי הוא ירגע על מה התביעה? לא הבנתי אנסה לברר מה הוא רוצה. איזה נודניק"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דר דרע דרעק דרעקר
    בוסי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתאים לשקרן לכתוב בעיתון של סוטה המין לכאורה , תצרף גם את סער ותוכלו לעשות טוכעס פארטי . מהאנשים הקובעים במדינה . אין לכם רחמנות על היהודים שהתקבצו כאן בחבל ארץ אבותיהם להגן על עצמם , ונחש שקרן כמו הדרעקר שופך דלק למדורת שקרנים שהקים. בקרוב ל״ג בעומר שגיץ יכנס לך לעין חתיכת פרזיט עם ידי אישה שלא עבד יום אחד בחייו .
    סגור