תקשורת ומדיה

רביב דרוקר וחדשות 13 חוטפים מאמיר חצרוני: "הרייטינג ממשיך להדרדר"

בציוץ שלו בטוויטר כתב חצרוני: "הרייטינג של ערוץ 13 ממשיך להידרדר, אבל רביב דרוקר ממשיך להחרים אותי ולהזמין במקומי את גדעון לוי על תקן אנטי-ציוני. האם הוא באמת לא מבין שכאשר מביאים פאנליסט מתקופת גולדה מקבלים צופים מתקופת גולדה והם מתים בזמן השידור?"
מערכת ice |  1
רביב דרוקר, קיצוצים בחדשות 13 (צילום ויקיפדיה)
אמיר חצרוני לא אוהב את העובדה שהוא כמעט לא מוזמן למהדורות חדשות ולטלוויזיה ומודר ממנה בצורה שיטתית. היום (רביעי) הוא הפנה את זעמו ואת האצבע המאשימה אל רשת 13 ולרביב דרוקר.
בציוץ שלו בטוויטר כתב חצרוני: "הרייטינג של ערוץ 13 ממשיך להידרדר, אבל רביב דרוקר ממשיך להחרים אותי ולהזמין במקומי את גדעון לוי על תקן אנטי-ציוני. האם הוא באמת לא מבין שכאשר מביאים פאנליסט מתקופת גולדה מקבלים צופים מתקופת גולדה והם מתים בזמן השידור?".
 
חצרוני המשיך במתקפה שלו נגד העיתונאי הוותיק של חדשות 13: "כל כך מצליח שמעיפים אותו לטובת הצינור, הוא פלקטי וצפוי כמו תחזית מזג האוויר בתל אביב באוגוסט. אני מפתיע ומקורי".

אגב, רק לפני כמה ימים הוא התייחס לערוץ אחר, ערוץ 14 ועליו כתב: "אני מוחרם בערוץ 14 כי אני אנטי-ציוני שתומך במדינת כל אזרחיה, אבל עורכת הדין שמתמחה בלהשיג פטורים מצבא הכיבוש היא פרשנית הבית בערוץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם יזמין את חצרו י הערוץ ימות. סוף דבר. (ל"ת)
    Hguy 05/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור