תקשורת ומדיה

בעל פיצרייה סורב לפרסם בעיתון לדרישת הרב - זו הסיבה המקוממת

בעל פיצרייה בקריית גת ניסה לפרסם את הסניף החדש בעיתון המקומי וסורב. הסיבה? מתברר כי הרב אסר על כך היות שהשם "ואהבת פיצה" פוגע ברגשות הקהילה החרדית, אף שבדיוק עבורה בעל העסק הקים את הסניף
מערכת ice |  4
פיצה (צילום pexels)
מקרה חריג בדרום המדינה: בעל רשת פיצריות מקומית ביקש לפרסם את הסניף החדש, שהוקם בעיקר למען הקהילה החרדית בקריית גת, בעיתון הקהילתי - מקור אקטואליה עיקרי עבור קהל היעד. לאחר הפרסום הראשון פנה אליו העורך של העיתון והסביר כי לדרישת הרב המקומי יש להסיר את הפרסומים. הסיבה? הוא קרא לסניף "ואהבת פיצה".
לפי הפרסום ב-N12, בעל הרשת, דביר שחגי, היה בהלם מההודעה של העורך ולאחר שיחה עם הרב הבין כי לא מדובר בשם שפוגע בהלכה, אך היו מספר אנשים שפנו לרב וטענו כי שם הסניף פגע ברגשותיהם, היות שהפסוק המקורי מתייחס לקב"ה ועל כן הוא לכאורה מחליף אותו בפיצה. בשיחה הרב ייעץ לשחגי (איש מאמין יש לציין) פשוט להוריד את השם של העסק מהפרסום בעיתון או להחליף את השם של הסניף.
שחגי בחר באופציה הראשונה היות שבשלב זה כבר השקיע כספים רבים במיתוג הרחב של הרשת, אותה, הוא מציין, הקים למען הקהילה החרדית, ולכן הוענק השם המדובר. עם זאת, לאחר שניסה לפרסם בדרך לא דרך את העסק בלי לציין את שמו, הוא הבין שאין בכך ערך ושהוא מפסיד הכנסה.
לכן הפנה הבעלים את כעסו למדיה החברתית ובפייסבוק כתב: "פשוט לא להאמין שהגענו למצב הזה!! אחד הרבנים המקובלים בעיר לא אהב את השם שלנו 'ואהבת פיצה', והורה למנהלי העיתון להוריד את הפרסום שלנו. ניסינו לשכנע שאין בעיה בשם העסק, נעשה לנו עוול ופגיעה בפרנסה. בהמלצה נאמר לנו תחליפו את שם העסק - אז לא!! לא יכולים להחליף את שם העסק וההפך הוא הנכון!".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא כל מה שכותבים אמת! (ל"ת)
    שומרת כשרות 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אוסף של בורים , עמי ארצות , עובדי אלילים , מאמינים בקמע (ל"ת)
    דני 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אין לך שום הבנה ביהדות אם אתה חושב שאנו מאמינים ב..
    ארי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קמעות או אלילים. להיפך. זו סתירה ליהדות. הבעיה עם החילוני הממוצע, שאין לו מושג בגרוש בדרך החיים של הדתי הממוצע, בעוד שהמצב הפוך בצד השני.
    סגור
  • 1.
    פיצריה ב ק. גת
    בנימין 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרב הזה צריך טיםול נפשי דחוף
    סגור