תקשורת ומדיה

גיא לרר מאושר: "ברוך מתיר אסורים, החשבון החטוף חזר"

אחרי שחשבון הטוויטר שלו נפרץ, שיתף מגיש הטלוויזיה האהוב והסביר. "יודע שאני לא ממש חסר למישהו ובכל זאת, מבאס. כל הנציגים בארץ פוטרו אז אין עם מי לדבר", כתב בתסכול. מגיש הטלוויזיה פנה לעוקבים בבקשה, "עזרה? רעיון יצירתי? טלפון אילון? בינתיים מצייץ לעצמי כאן, מוזמנים לעקוב"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)

בדרך כלל, מנחה הטלוויזיה ומגיש תכנית "הצינור" ברשת 13, גיא לרר נוהג להיות בצד שמסייע לאנשים. אבל בשבוע האחרון למנחה שעובר לעבור דרך קירות, היו לו לא מעט בעיות בחשבונות האינסטגרם והטוויטר שלו והוא נאלץ להלחם כדי להחזיר אליו את המשתמש, היום (ראשון) זה סוף סוף קרה.

גיא לרר כתב: "ברוך מתיר אסורים! חשבוני החטוף הוחזר אליי. ועוד בחג החירות. קרה פה משהו מעניין בחודש האחרון? התברר שיש הבדל בין מומחה טכנולוגיה ללבלבל את המח על טכנולוגיה".
 

לרר מפרסם בדרך כלל ברשתות החברתיות סיפורים אישיים ובתכניות שלו הוא מנסה לפתור דילמות בקרב הציבור ובמקרי קיצון להוביל מחאות ואפילו ימי התרמה. ביום שני הקודם הוא פתח חשבון טוויטר בשם "גיא לרר החליפי" כשהוא מבקש מהעוקבים: "הפעם אני מבקש עזרה בשביל עצמי".

"חשבון הטוויטר שלי נפרץ", שיתף מגיש הטלוויזיה האהוב והסביר. "יודע שאני לא ממש חסר למישהו ובכל זאת, מבאס. כל הנציגים בארץ פוטרו אז אין עם מי לדבר", כתב בתסכול. מגיש הטלוויזיה פנה לעוקבים בבקשה, "עזרה? רעיון יצירתי? טלפון אילון? בינתיים מצייץ לעצמי כאן, מוזמנים לעקוב".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצלות טכנולוגית!
    אנצי! 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברות הסלולר מודעות למצב נתון בעולם שככל שעובר הזמן,כמות המידע רק עולה.בנוסף,יש התקפות של האקרים.כך שכאשר מייצרים פלאפון, חסרים בו 2 דברים:אנטי וירוס מובנה וחזק וגם זכרון פנימי גבוה למכשיר ובמחיר זול!!!!
    סגור