תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג בווידוי מוזר: באיזו עיר לא הייתה מעולם?

המגישה של קשת 12 מגיעה להרצות לראשונה במזכרת בתיה, מקום שהיא לא מכירה כלל: "ספרו לי קצת על מזכרת-בתיה בתגובות, שאתכונן. איך הנוף? מסעדות מומלצות? אזורים ששוןה להכיר"
מערכת ice | 
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
אחרי שהייתה עסוקה בשבועות האחרונים בעיקר בפוסטים נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט, מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג יכולה סוף סוף להתרכז בקריירה שלה, כשהיום (שלישי) העלתה פוסט בנוגע להרצאה הבאה שלה.
רוזנברג כתבה לעוקבים שהל: "יש לי וידוי מוזר: בחיים לא הייתי במזכרת-בתיה. אבל הערב זה הולך להשתנות! אני מגיעה הערב להרצות: איך להיות אישה (קצת) יותר בריאה ומאושרת".

עוד היא הסבירה בדבריה: "האולם כבר כמעט מלא, נשארו ממש ממש מעט כרטיסים. מה יצא לך מזה? תלמדי איך להכיר את הגוף שלך ולהקשיב לו, כדי לפתור את הכאבים, העייפות ותחושות של ספק עצמי וחוסר ביטחון באופן אפקטיבי, מבוסס מדע, בלי קלישאות והבטחות שווא של פרסומות מנצנצות".
לסיום היא כתבה לעוקביה: "אז ניפגש! ספרו לי קצת על מזכרת-בתיה בתגובות, שאתכונן. איך הנוף? מסעדות מומלצות? אזורים ששוןה להכיר. לינק לכרטיסים בתגובה הראשונה". יש לציין שבשבועות האחרונים, פאולה הפכה לאחד הקולות הבולטים ביותר והפרובוקטיביים ביותר, עם עשרות פוסטים ביום נגד הממשלה ונגד הרפורמה שביקשה להעביר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה