תקשורת ומדיה

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' משתגעים בשידור חי בניצחון ארגנטינה

משחק הגמר של המונדיאל שבר שיאים בדיגיטל ומעל מיליון וחצי צפיות. מי שחגגו את הניצחון היו אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שהשתגעו בשידור חי לאחר הפנדל האחרון במשחק הגמר והניצחון של נבחרת ארגנטינה
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ מונדיאל (צילום מסך)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' לא הצליחו להסתיר את שמחתם הערב (ראשון) עם הניצחון של נבחרת ארגנטינה בגמר המונדיאל על נבחרת צרפת, ולאחר הפנדל האחרון ששלח את הדרום האמריקאים לגביע הנכסף.
ליונל מסי הגשים את החלום שלו וזכייה באליפות העולם, וזו הפעם השלישית בהיסטוריה בה נבחרת ארגנטינה זוכה בטורניר העולמי. הפעם אחרי משחק מותח במיוחד לאחר שהצרפתים חזרו פעמיים מפיגור בדרך ל-3-3 ועד ההכרעה בפנדלים.

אסייג וברקוביץ' שידרו בלייב את המשחק ברדיו 102, בהקרנה מיוחדת עבור עובדי הערוץ, והשמחה באירוע הייתה רבה.  לאחר הפנדל האחרון פצחו בצרחות בשידור המשחק, ואייל ברקוביץ' עמד וצרח אף הוא באושר וצעק אל המסך "תראו את מסי". המגיש היה כל כך מרותק עד שהשאיר את תפקיד ההגשה לאופירה אסייג בלבד שהשתלטה על השידור לבדה.
על פי הנתונים של כאן 11 מעכשיו, שיא של 1,604,859 צפיות במשחק הגמר בין ארגנטינה לצרפת בדיגיטל. עוד מסרו בתאגיד השידור כי נרשם שיא צופים בו זמנית: 347,500.
וכמה תקבל ארגנטינה? פיפ"א אישרה באפריל האחרון, שאלופת המונדיאל בקטאר תקבל סכום שיא של 42 מיליון דולר עבור הזכייה. זוהי עליה של 4 מיליון דולר בהשוואה ל-2018 והמשך מגמה שראתה את חבילות השכר של הזוכים גדלות באופן מסיבי במהלך 40 השנים האחרונות
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פירה
    הרב בריח 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירע תלכי תמכרי חמוצים יותר מתאים לך.
    סגור