תקשורת ומדיה

הדס שטייף חוטפת: "יש מישהו בבית? אין לך מוח"

כתבת המשטרה של גלי צה"ל, הדס שטייף, הגיבה בציוץ שהעלתה לפיגוע וקישרה אותו לרצונו של איתמר בן גביר להמשיך ולעלות להר הבית גם לאחר מינויו לשר לביטחון פנים, יבגני זרובינסקי, אבישי גרינצייג ושמעון ריקלין תקפו: "למה מפקדת גל"צ מאפשרת לפרסם את השקרים האלה בתחנה צבאית?"
מערכת ice |  2
הדס שטייף וח"כ איתמר בן גביר (צילום מסך קשת 12 ויונתן זינדל, פלאש 90)
הפיגוע המשולב בירושלים, שגבה את חייו של נרצח אחד בשלב זה והוביל לפציעתם של 14 פצועים, מתוכם אחד אנוש, ממשיך לעורר הבוקר (רביעי) סערה, כאשר התגובות ברשתות החברתיות מצד אנשי התקשורת ממשיכות לזרום, כולל תגובה אחת של הדס שטייף שגררה מתקפה קשה מצד מספר קולגות.
הדס שטייף, הכתבת לענייני משטרה בגלי צה"ל, הגיבה לפיגוע המשולב בירושלים וכתבה בציוץ שהעלתה לטוויטר, תוך התייחסות לדיווח על כך שאיתמר בן גביר, שמיועד לתפקיד השר לביטחון פנים בממשלת נתניהו הנרקמת, הודיע לליכוד על כוונתו להמשיך ולעלות להר הבית גם לאחר מינויו לתפקיד השר: "את הבוקר התחלנו עם שני פיגועים בירושלים. נראה שמטעני החבלה חוזרים לזירה נוסף לסכינים לאבנים ולירי. הסלמה. התחזית? פיגועי שרשרת. השר לבט"פ המיועד, בהכרזה הזאת שלך מהבוקר? השוטרים ולוחמי משמר הגבול שיפגעו ירשמו על ידך".
 
הציוץ המדובר הוביל לתגובות קשות מצד קולגות לתקשורת, כאשר כוכב הרשת יבגני זרובינסקי הגיב בציוץ משלו: "בוקר קשה בירושלים. חיפושים נרחבים אחר המוח של הדס שטייף". מגיש ערוץ עכשיו 14, שמעון ריקלין, הגיב לזרובינסקי בהלצה: "בשב״כ לא בטוחים שיש כזה דבר אז אולי יפסיקו את החיפושים".
 
איתמר בן גביר מגיב על הפיגוע בירושלים (חדשות 13)
אבישי גרינצייג, כתב המשפט של גלובס, הגיב לשטייף: "תגידי לי, יש מישהו בבית? תעזבי את הקשקוש הפרו-חמאסי שלך כאילו יש קשר בין פיגוע מטען משולב שתוכנן מראש לבין התבטאות מהבוקר של פוליטיקאי, אבל איתמר בן גביר לא הוציא שום הודעה כזו הבוקר. מילא את כותבת הבלים בחשבונך הפרטי, אך למה מפקדת גל"צ מאפשרת לפרסם את השקרים האלה בתחנה צבאית?".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה
    suhs 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי היא אותו סוג
    סגור
  • 1.
    מפגרת מדופלמת (ל"ת)
    דב 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור