תקשורת ומדיה

גיא לרר זועם על הקולגות: "לא ייאמן איך התקשורת נכנעת"

מגיש הצינור גיא לרר זועם בטוויטר שלו על הקולגות בעיתונות הכלכלית - שלדבריו נכנעים לתאגידים ו-90 אחוז מהזמן מדברים על הנימוקים ה'מוצדקים' שלהם להעלאות המחירים
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
מגיש הצינור גיא לרר ממשיך במאבק הבלתי נלאה שלו בתאגידי המזון והספקים השונים המעלים מחירים. בעמוד הטוויטר שלו העלה היום ציוץ זועם המבקר דווקא את הקולגות שלו, בעיתונות הכלכלית, ש"נכנעת" לדבריו לתאגידים.
"לא יאמן, הכניעה שלנו בתקשורת", כתב לרר, "90 אחוז מהזמן מדברים על הנימוקים ה'מוצדקים' של החברות להעלאות: עלה להם פה ועלה להם שם. צריך לשאול רק: למה חברה שמרוויחה מאות מיליונים נקי בשנה, חלק מתאגיד שמרוויח מיליארדים, רוצה לגלגל על האזרח אוטומטית כל דבר שעלול לפגוע ברווח הענק שלה. ככה פשוט".

אמש כתב לרר בטוויטר שלו על הפגיעה במכירות של תלמה, תוך איום מרומז על תנובה: "מרד הקורנפלקס - נתוני אמת טריים ומאוד מעניינים: קורנפלקס 'אלופים' ברשת שופרסל, הגדולה בישראל, אזל לחלוטין. מכירות הקורנפלקס 'אלופים' בכל הארץ צנחו ב-30 אחוז(!) עוד לפני החוסרים המשמעותיים. מכירות המותג הפרטי של שופרסל עלו ב-80 אחוז. זה מה שבא לכם, תנובה?"
 
שלשום כתב לרר: "טוב, מכל סבבי הלחימה האחרונים - מרד הקורנפלקס הולך להיות הכי משמעותי ומהדהד, הערב אנחנו מביאים דיווחים ראשונים מאחת מרשתות השיווק על ירידות של 20 אחוזים בקורנפלקס תלמה - וזה עוד לפני החוסרים! יוניליוור כבר מתחילה לספור הפסדי מיליונים. ההיפך המוחלט מאדישות".
לרר הוסיף גם ושיתף ציוץ: "ביש חסד מוכרים קורנפלקס 'רויאמיל', שעולה בטעם על תלמה בפער. מחיר מקורי 12.90 שקל ל-750 גרם, ובמבצע 2 ב-22 שקל. מי צריך תלמה??".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איתך במאבקנו לרר- קורנפחקס של אלופי הגניבה
    גל 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנושא גבינות לבנות וחלב זה כבר צריך סיבסוד ממשלתי
    סגור