תקשורת ומדיה

ש"ס חוגגת הישג ענק, דרעי: "נעזור לשכבות החלשות"

ראש המפלגה אריה דרעי חגג את ההגעה ל-10 מנדטים, כשייתכן שיסתיימו ב-11 בתוצאות האמת: "נפעל בכל הכוח למען השכבות החלשות, למען חיזוק ההזהות היהודית של ישראל ולמאבק ביוקר המחיה"
מערכת ice |  1
אריה דרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
תוצאות האמת לבחירות לכנסת ה-25 עדיין לא ידועות ויתבררו רק במהלך הלילה ומחר (רביעי) באופן רשמי, אבל לא מנותק לומר שש"ס בכל מקרה חתומה על הישג ענק על פי המדגמים, כאשר היא השיגה לא פות מ-10 מנדטים.
יו״ר ש״ס אריה דרעי בתגובה לתוצאות המדגמים: "ש"ס זכתה בהישג אדיר והיא תחזור בקרוב להנהגת המדינה. נפעל בכל הכוח למען השכבות החלשות, למען חיזוק ההזהות היהודית של ישראל ולמאבק ביוקר המחיה".
 
עוד הוסיף ראש המפלגה: "ש"ס הוכיחה פעם נוספת שהיא מפלגה חזקה, עם שורשים עמוקים בכל רחבי הארץ ואני מתחייב שנמשיך לעבוד קשה למען כלל עם ישראל", אגב על פי עדכוני הסקרים ש"ס קרובה להתחזק ל-11 מנדטים על חשבון הציונות הדתית שעשויה להחלש.

עוד צייץ בטוויטר: "פתחנו את יום הבחירות הגורלי בתפילת שחרית בקברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ״ל ושל מרן חכם שלום הכהן זצ״ל, הדלקנו נרות לעילוי נשמתם ונשאנו תפילה לישועת עם ישראל. צאו להצביע ש״ס ובעזרת השם נקים ממשלת ימין שתשמור על הזהות היהודית ותעזור לשכבות החלשות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך 10 מנדטים? בחיים לא התקרבו לזה
    גל 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואחוזי ההצבעה אצלם גבוהים.
    סגור