תקשורת ומדיה

מדוע דליה רבין לא תגיע לעצרת השנתית לזכר יצחק רבין?

בתו של ראש הממשלה המנוח הודיעה כי אין בכוונתה להגיע לעצרת לזכר אביה עקב השימוש הפוליטי שעושה מפלגת העבודה בזיכרון אביה
מערכת ice |  2
נועה רוטמן דליה רבין (צילום מארק נומרד)
דליה רבין ביתו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין הודיעה הערב (שני) כי החליטה שלא להגיע לעצרת הזיכרון ה-27 שארגנה מפלגת העבודה. לטענת דליה רבין העצרת כולה היא אירוע פוליטי בלבד של מפלגת העבודה רגע לפני הבחירות, כך לפי פרסום בישראל היום.
עוד פורסם כי גם ראש הממשל היאיר לפיד הודיעה כי אין בכוונתו להגיע לעצרת הזיכרון של מפלגת העבודה. גם יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון בני גנץ ויו"ר מרצ, זהבה גלאון הוזמנו וטרם החזירו תשובה בנוגע לנכונותם להגיע לעצרת.
העצרת אמורה להתקיים במוצ"ש ה-29 באוקטובר בכיכר ציון בירושלים, שלושה ימים קודם הבחירות ב-1 בנובמבר, תחת הכותרת "נלחמות ונלחמים על דרכו". למעשה מדובר בהקדמה של כעשרה ימים ממועד הזיכרון הרשמי שנקבע בחוק - י"ב בחשוון. כמו כן יש לציין כי העצרת לא יכולה להתקיים השנה בכיכר רבין בתל אביב בשל העבודות על הרכבת הקלה.
בעצרת אמורים לנאום נשות ואנשי ציבור מובילים. עם ההכרזה על קיום העצרת והמועד החדש, אמרה מיכאלי: "עצרת לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין היא האירוע שבו כולנו זוכרות וזוכרים את הרצח הנורא שהגיע בעקבות הסתה ואלימות נגד רבין ונגד המדיניות האמיצה שהוביל. מפלגת העבודה, מפלגתו של יצחק רבין, תמשיך להוביל את הדגלים שנשא, ללכת בדרכו בהגנה על הדמוקרטיה ועל מדינה ישראל ותלחם בכל הכח נגד ההסתה והגזענות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פוליטיקה על גבו של רבין ז"ל
    אורי 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירב מיכאלי הטיפשה- עושה פוליטיקה על גבו של ראש הממשלה רבין ז"ל. למה להקדים? בגלל בחירות מקדימים? חייבים להחרים את העצרת וכן לקיים אותו כראוי במועד.
    סגור
  • 1.
    מי?
    מה? 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה רבין? זה ההוא מחתונמי?
    סגור