תקשורת ומדיה

ברוך קרא לועג לבן גביר: "תוכל לחוש גבר גבר"

ברוך קרא, הכתב המשפטי של חדשות 13, צייץ כנגד ח"כ איתמר בן גביר מעוצמה יהודית שעלה הבוקר להר הבית, למרות המציאות הביטחונית המתוחה ורצף הפיגועים מהימים האחרונים. בן גביר התקומם והשיב מלחמה
מערכת ice |  3
ברוך קרא (יח"צ) (צילום יח"צ ערוץ 10)

בן גביר עורר סערה הבוקר (חמישי) כשעלה אל הר הבית. הביקור שלו תפס כותרות ועורר הדים רבים בציבור וגם בתקשורת, יש מי שכינוי אותו פרובוקטור וציינו בגנות המהלך.


אחד המקטרגים נגדו הוא כתב ופרשן משפטי של חדשות 13, ברוך קרא. קרא צייץ באירוניה: "אל תדאג בן גביר, אנחנו לא נכנעים! אנחנו נשלח את אהובנו לצה״ל (השלב הזה שעליו דילגת בחייך, אבל מי זוכר) להילחם, וחלילה להיפצע ולמות - כדי שאתה, בן גביר, תוכל לחוש גבר גבר".

 



בן גביר התקומם על הניסוח וכתב: " "אנחנו נשלח"??? חוצפן! כאילו אמא שלי לא הייתה קצינה, אבא לוחם ואח בקרבי ורק בגלל הלחץ של החברים שלך מהשמאל לא גייסו אותי, אבל אל תדאג ברוכי. אני מגיל 14 משרת את מדינת ישראל. אתה לצערי - פחות...".
 


יו"ר עוצמה יהודית עדכן את עוקביו שאחרי העלייה להר הבית, הוא התפלל תפילת שחרית בכותל. מוקדם יותר היום בן גביר ביקש להדגיש שהסיור שלו בהר הבית מתמקד במסר פשוט: "למדינת ישראל אסור להתקפל בפני אותם מחבלים שרוצים לרצוח את כולנו.
כניעה וחולשה מזמינות טרור". 
 


עוד אמר שהוא עולה להר הבית דווקא בעת הזאת שהמציאות הביטחונית רעועה ובתוך שבוע ספגנו שלושה פיגועים "כדי שלא תהיה התקפלות בפני החמאס. אם נתקפל בפני החמאס מה יהיה המסר? אז אם הם מתכוונים להתקפל בפני החמאס אני הולך להגיע לכאן לאחד השערים, זה רק על אחריותם".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בן גביר
    איצקו 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתי כבר תעוף מחיינו?
    סגור
  • 2.
    טקטיקה חדשה
    משה 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לאנשי השמאל שיטה חדשה לסתימת פיות:איך ובאיזה דרגה שירתת בצבא...אם זה פחות מידי-אין לך זכות לביקורת..
    סגור
  • 1.
    על בן גביר להגיש תביעה כספית הגונה נגד השונא ברוך קרא
    גדעון ארליך 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הציבור מקבל אתכעובדה השקר כאילו בו גביר דילג על השרות הצבאי בעוד שהו הפגין ושבת בעד גיוסו לצה"ל.
    סגור