תקשורת ומדיה

אדוה דדון חושפת נוכלים חדשים: זו החברה שתפסה

אדווה דדון חוזרת עם סדרת כתבות "הנוכלים" שלה למהדורה המרכזית וחושפת חברה שלכאורה הונתה והבטיחה עשרות אלפי שקלים בחודש לצעירים רבים
מערכת ice |  11
אדוה דדון (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
אדוה דדון חוזרת עם פרק של סדרת הכתבות שלה למהדורה המרכזית, "הנוכלים". הפעם דדון עקבה אחרי אפליקציית פיינדרלה - שיטה, שלטענת דדון הפילה בפח משקיעים רבים שקיוו לחופש כלכלי בזכות ההצטרפות לאפליקציה, כך לכאורה עולה מהכתבה.
כתבת התחקירים של חברת החדשות כתבה על כך: "אם יש לכם כמה אלפי שקלים ותיתקלו באיש שעומד מאחורי "פינדרלה" ו"טודובום", סביר להניח שתתפתו להשקיע אצלו. בעזרת הכריזמה, שגיב קורן מציע להיות חלק מחברת ענק גלובלית שתכבוש את העולם. הבטחות ליצירת הכנסות פסיביות גבוהות והחזר השקעה בזמן קצר סוחפות אחריו כבר שנים צעירים בישראל, חלקם מאוכלוסיות מוחלשות שהשקיעו אצלו עשרות מיליונים. אבל מה עומד מאחורי ההבטחות האלה? במשך כמעט שנה, קיימנו חקירה סמויה כדי  לחדור לתוך הארגון - עד שהגענו לראש". 
"אחרי שורה של חברות ומיזמים כושלים שקורן היה מעורב בהם, בשנים האחרונות הוא עומל יחד עם אנשיו על "פינדרלה", מהמילה "פיינד". מדובר באפליקציה שמטרתה לחבר בין נותני שירות ללקוחות. על הרעיון הזה עובדים מתכנתים בבולגריה כבר שנים ובינתיים - אין אפליקציה, יש אתר שלא ממש עובד".
במהלך הפרק גם חשפה דדון כי החברה הבטיחה עשרות אלפי שקלים בחודש שיעשו המשקיעים מלידים. תחקירן של דדון נשלח להיטמע בחברה עם מצלמה נסתרת ובשיחות פנימיות הוא מוציא מבכירי הארגון את 'האמת' כביכול, "טודובום זה על הדרך ההשקעה זה פינדרלה. ההכנסות זה 85% ממשקיעים, מהשנה הראשונה עושים כסף אבל לא כסף גדול מעט מאוד מסוגלים לעבור את השנה הראשונה מנטלית צריך להיות חדור מטרה. ההכנסות מגיעות מהעמלות שמתחלקות לכמה אנשים". אמר ראש האירגון למצלמה הנסתרת.
בחברת טודובום ושגיב קורן הכחישו מכל וכל את הדברים שהופיעו בכתבה של אדוה דדון ומסרו כי "מדובר בכתבה שקרית וחסרת בסיס שמתעלמת במופגן מקביעות שיפוטיות למשל דו"ח מומחה מטעם בית המשפט שקובע שטודובום אינה הונאה, אינה הונאת פירמידה ואינה הונאת פונזי, תכנת טודבום קיימת וגם תכנת פינדרלה קיימת, טודובום הנה תכנה לה למעלה מעשרת אלפים משתמשים חינמיים, וכמה מאות משווקים שרכשו את התכנה וגם על פי דוח המומחה מרוויחים מכך כסף כפי שגם נטען בכתבה. תכנת פינדרלה היא תכנה חינמית ולא נדרשת בה כל השקעה וודאי לא כזאת שמתוארת בכתבה. כדי שלא יסלפו את האמת, ניתן לצפות בתגובה המלאה ולהיווכח באמת בכתובת האינטרנט :finderella.co.il".
 
נציין כי בכתבה שהופיעה באתר קודם לפרסום הכתבה דנן, הופיעו טענות פוגעניות ולא נכונות על חברת טודובם ועל חברת מייסמארטי, האתר מבהיר כי אין בפרסומים אלה כל אמת וחוזר בו מהאמור בהם.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    כל סיפור שמפרסמים, זה אומר שאין קייס פלילי. תבינו
    משולם 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם הסיפור היה פלילי לא היה מגיע לתחקיר בדרך כלל. אלא מטופל במשטרה. אנשים לא מבינים שזה רב לא פלילי. אלא אזרחי. הנוכלים למדו את החוק רואים לפי התשובות. לוקחים גסף רק מזומן רואים שנתנו להם הם לא גנבו. בקצור תוכנית בידור.בלבד.
    סגור
  • 9.
    אח שגיב קורן תמיד ידעתי שיומך יגיע והנה הוא פה
    אחד שיודע 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הספיק לי להכיר אותך מס' ימים בלבד בשביל להבין עם מי יש לי עסק. חרטטן בשקל שמאמין לשקרים של עצמו, נפוח מלא בכלום ושום דבר וחי בסרט רע שהוא איזה מיליונר בפוטנציה. את כל הכספים שגנבת אתה עוד תחזיר בריבית דריבית. למה כבר אפשר לצפות מאחד שלא מאמין בכלום. אתה עלוב ומסכן, חסר כל תוכן
    סגור
  • 8.
    צריך לחקור את המשטרה והרשויות
    אלי 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    איך יכול להיות שהארור הזה ממשיך לעקוץ אנשים, צעירים ומבוגרים והמשטרה מודעת לזה ולמרות זאת לא פועלים נגדו? איך הוא מחליף שמות לחברה על ימין ועל שמאל ולאף אחד זה לא נראה חשוד? זאת הונאה מוכרת ואני מריח גם שוחד שעובר פה מתחת לשולחן לעורכי דין ולשופטים וכל זה בא על חשבון כיסם של הנופלים בפח שזורקים את הכסף שלהם על אוויר שהם קונים.
    סגור
  • 7.
    אין כסף קל יש הונאה
    אריק 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין אפשרות להתעשר בקלות.מי שמציע ,הוא מפיל אנשים ומרמה בכדי לקחת את כספם.
    סגור
  • 6.
    שגיב קורן הוא נוכל ותיק, זה העוקץ המי יודע כמה שלו
    טיילר 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הוא מכר שעונים מזויפים, היה ידוע כנוכל באילת, עקץ במכונות הקפה בשיא מקסימום, עקץ בסמארטקאסט עם חברו אורן כהן, הקים פירמידות עם שמות שהתחלפו כל כמה שנים כמו סייבוואי, סמארטוואי, מייסמארטי, סמארטי ועכשיו טודובום ופינדרלה... שמישהו כבר יסגור את הרמאי בכלא
    סגור
  • טען עוד
  • אמת!!!!!!!
    ג 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה! כל מי שמכיר אותו יודע על איזה גנב שפל מדובר
    סגור
  • 5.
    27 מתכנתים לאתר ב20 אלף שח..איזה עולב
    איפה מס הכנסה 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הכסף מזמן מחכה לבחור בחול
    סגור
  • 4.
    יש משהו אחר לגמרי (ל"ת)
    רם 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    שגיב קורן אחד הנוכלים הכי גדולים בארץ
    אחד שיודע 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    11 0
    שגיב קורן חיי שנים על חשבון אחרים. עוקץ אחרי עוקץ אחרי עוקץ. מאות נפלו אצלו בפח. אין לו טיפת מצפון הוא עקץ לחיילים את פקדון השחרור. עוקץ אוכלוסיות חלשות.. בן אדם פח אשפה לא להתקרב. הנוכל הכי גדול שהיה בתוכנית
    סגור
  • 2.
    בהחלט חשוב כמיגע, מבחינה פלילית אין קייס מצער
    מזעזע 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בעל החברה מדבר והחוזה עצמו עפי שהוצג בכתבה מעיד שהבעיה בקונים עצמם, זה טריק הפרימדה בסגנון הגרוע ביותר אפילו אין מוצר כמו בפירמידות אחרות. אם אדם שם 40 אלף בלי לקרוא חוזה זה בעיה שלו
    סגור
  • 1.
    מס הכנסה והמישטרה מודעיפ להונאה מזמן ולא עושים כלום (ל"ת)
    רפי 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור